Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  سامانه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از صبح امروز با مشکل درج شعبه بانکی مواجه شده و هم اکنون نیز زودتر از موعد از دسترس خارج شده و اجازه ثبت نام برای دریافت وام ودیعه را نمی دهد.

در حالی که ۱۵ شهریورماه در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی کرونا به ریاست محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور، تمدید زمان ثبت‌نام وام ودیعه مسکن تا پایان آذر ماه به تصویب رسیده بود امروز وزیر راه و شهرسازی خبر از پایان یافتن مهلت ثبت نام  از ساعت ۲۴ امشب داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال از صبح امروز متقاضیان این وام پس از ورود به سامانه با این مشکل مواجه هستند که امکان تعیین بانک و متعاقبا تعیین شعبه فراهم نیست و سیستم اختلالاتی داشته است.

محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در این خصوص گفته بود: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان وام ودیعه مسکن تا پایان شهریور ماه بوده، ما پیشنهاد تمدید مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان را تا آذر ماه داده بودیم که هنوز به تصویب نرسیده است.

او ادامه داد: در صورتی‌ که این مصوبه به تصویب برسد، مجدداً سایت در دسترس قرار خواهد گرفت.

او با بیان اینکه  در سایت تنها انتخاب محل بانک و شعبه برخی از بانک‌ها دچار مشکل شده که این مشکل هم از سمت بانک مرکزی بوده است، اظهار کرد: معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی درحال رایزنی برای رفع این مشکل است، اما متقاضیان می‌توانند همچنان در این سامانه ثبت‌نام کنند.

محمود زاده تاکید کرد: طی یکی دو روز آینده تمدید ثبت نام وام ودیعه مسکن تا آذر ماه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی خواهد شد و البته در این بین مستاجران نگران تمدید مهلت ثبت نام نباشند.

انتهای

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وام ودیعه مسکن وام ودیعه مسکن راه و شهرسازی مهلت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند

مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برای تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی تنها اعتماد به بخش خصوصی و مردم است و در حوزه مسکن با توجه به آنکه باید سالانه یک میلیون واحد مسکونی ساخته شود می‌توان با اختصاص زمین و پرداخت تسهیلات این موضوع را اجرایی کرد.

به گفته وی، طی سال های گذشته با اختصاص اراضی به متقاضیان توانسته ایم بخش زیادی  از واحدهای نهضت ملی مسکن را به مرحله اجرایی برسانیم و این طرح تا حدود زیادی موفق بوده است.

او می گوید: اجرای طرح‌های واحدهای کوتاه مرتبه و طراحی نقشه ساده برای ساخت می‌تواند انگیزه متقاضیان را برای ورود به این بخش بیشتر کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرداخت تسهیلات ساخت ۵۵۰ میلیون تومانی سازندگان بخش خصوصی و سرمایه های آنها و همچنين  مردم را به سمت بازار مسکن هدایت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 
  • خبر خوش برای نخبگان؛ وام خرید مسکن افزایش یافت
  • وام خرید مسکن برای این افراد افزایش یافت
  • وام خرید مسکن برای این افراد افزایش یافت + جزئیات
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • وام خرید مسکن نخبگان به ۲ میلیارد تومان افزایش یافت
  • وام‌های خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت
  • افزایش وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان
  • خبر خوب نوروزی برای نخبگان/ وام خرید مسکن نخبگان افزایش یافت
  • وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت