Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: کرونا تمام دنیا را تحت‌الشعاع قرار داده که با واکسیناسیون شرایط بهتر می‌شود، در فوتبال هواداران تأثیر زیادی دارند و شور و هیجان به مسابقات می‌دهند. به خاطر نبودن هواداران در ورزشگاه فوتبال روح خود را از دست داده است زیرا هیجانی که هواداران ایجاد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب آهن با توجه به اینکه در دو سال اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است برای فصل جدید سریع‌تر از سایر تیم‌ها یارگیری خود را انجام داد و پس از مشخص شدن سرمربی تکمیل شدن تیم، تمرینات را شروع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان تارتار پس از حضور در ایفمارک اردویی در کرج برپا کردند و سه بازی دوستانه انجام دادند، آرمان قاسمی یکی از بازیکنانی است که از تیم فوتبال پیکان برای فصل جدید به ذوب آهن اضافه شده و اعتقاد دارد هرچه بازیکنان بیشتر کنار یکدیگر باشند هماهنگی تیم بیشتر خواهد بود، خبرنگار ایمنا گفت و گویی با این مدافع چپ فوتبال انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

چه اتفاقی افتاد که به ذوب آهن پیوستی و حضور مهدی تار تار چقدر روی تصمیمی گیری شما تأثیر داشت؟

نیم فصل دوم سال گذشته در پیکان شرایط خوبی داشتم و در پایان فصل از تیم‌ها پرطرفدار تهرانی و شهرستانی پیشنهادهای خوبی دریافت کردم، اما با توجه به اینکه ذوب آهن تیم ریشه داری است، نام آن در آسیا مطرح شده، طرفداران خوبی دارد و تنها در دو سال اخیر به دلیلی یک سری مشکلات به حق خود نرسیده است تمایل داشتم به این تیم بپیوندم.

افتخار سه دوره شاگردی تارتار را داشتم و حضور این مربی در ذوب آهن شرایطی را رقم زد که پیراهن این تیم را بپوشم، تیم‌هایی بودند که پیشنهاد مالی بهتری دادند ولی نام بزرگ ذوب آهن و حضور تارتار در این تیم روی انتخاب من تأثیر گذار بود.

حدود دو سال است که هواداران فوتبال به خاطر کرونا نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند، نبود آنها چقدر روی فوتبال تأثیر داشته است؟

کرونا تمام دنیا را تحت‌الشعاع قرار داده که با واکسیناسیون شرایط بهتر می‌شود، در فوتبال هواداران تأثیر زیادی دارند و شور و هیجان به مسابقات می‌دهند. به خاطر نبودن هواداران در ورزشگاه فوتبال روح خود را از دست داده است زیرا هیجانی که هواداران ایجاد می‌کنند شرایط بازی را متفاوت می‌کند.

در دو سال اخیر ذوب آهن نتایج دلخواه را نگرفته که باعث ناامیدی هواداران این تیم شده است و امیدواریم در فصل جدید با دلگرمی که به ما می‌دهند بتوانیم ذوب آهن را به جایگاه اصلی خود برگردانیم و نام آن را در فوتبال ایران به عنوان مدعی اصلی مطرح کنیم.

آزمایش و تست ایفمارک چقدر روی روند مسابقات تأثیر دارد؟

این یک کار حرفه‌ای است که در دنیا انجام می‌شود، در کشورهای خارجی وقتی تیمی بازیکن جذب می‌کند قبل از امضای قرار داد تست‌های پزشکی لازم را از بازیکن می‌گیرند تا باشگاه بداند بازیکن چه مشکلی دارد و آن بازیکن هم پیگیر رفع مشکل خود می‌شود اما در ایران تیم‌ها وقتی همه بازیکنان خود را در اختیار گرفتند و قرار داد امضا کردند برای تست می‌روند که مقداری مشکل ساز است زیرا باشگاه روی بازیکن حساب می‌کند و قرار داد می‌بندد که بعد از مدتی تمرین بازیکن متوجه می‌شود مصدومیت دارد، برنامه‌های یک تیم بهم می‌ریزد و حرفه‌ای نیست. اگر امکان آن فراهم شود که بازیکن قبل از امضای قرار داد تست پزشکی بدهد به فوتبال ایران از لحاظ فنی و حرفه‌ای کمک خواهد کرد.

امسال ذوب آهن اولین تیمی بود که در ایفمارک حضور پیدا کرد و اتفاق خوبی بود زیرا حدود یک ماه قبل از مسابقات وضعیت سلامت تمام بازیکنان مشخص خواهد شد و اگر کسی مشکلی داشته باشد فرصت هست تا جای آن بازیکن را پر کنند. در یک سری از تیم‌ها که حضور داشتم یک الی دو هفته قبل از مسابقات برای تست ایفمارک می‌رفتند و آن هم صرفاً برای صادر شدن کارت بازی بود که اگر بازیکنی مصدومیت داشت به ضرر تیم می‌شد، جا دارد از همکاری ایفمارک با تیم و بازیکنان هم تشکر کنم.

تیم فوتبال ذوب آهن برای لیگ بیست و یکم واکسن دریافت کرده است؟

با شرایطی که باشگاه ذوب آهن فراهم کرد جز اولین تیم‌هایی بودیم که واکسن دریافت کردیم و تا قبل شروع مسابقات دوز دوم را هم دریافت می‌کنیم.

زمانی که تیم‌ها واکسن می‌زنند شرایط بهتر می‌شود و با آرامش ذهنی بیشتری بازی می‌کنند و کادر فنی تیم‌ها می‌توانند بیشتر روی مسائل فنی تمرکز کنند.

وضعیت خودت چطور است و اردویی که در کرج دارید چطور پیش می‌رود؟

تیم کاملی داریم و جز تیم‌هایی بودیم که تمرینات را زود شروع کردیم، هرچه بازیکنان بیشتر کنار یکدیگر باشند هماهنگی بیشتر خواهد بود. از تیم ذوب آهن تعداد بازیکن زیادی جدا شدند و در مقابل آن تعداد بازیکن زیادی به آن اضافه شدند وبا تمریناتی که داشتیم شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاریم. بازی کردن در تیم‌های بزرگ به رشد یک فوتبالیست کمک می‌کند.

با توجه به اینکه جام جهانی را پیش رو داریم امیدواریم با عملکرد خوبی که در لیگ به نمایش می‌گذاریم بتوانیم از ذوب آهن در تیم ملی نماینده داشته باشیم، یکی دیگر از دلایل انتخاب ذوب آهن این بود که نام بزرگی دارد و می‌تواند روی حضور ما در تیم ملی تأثیر گذار باشد.

حرف آخر؟

شرایط فوتبال سخت است، جز افرادی هستم که اعتقاد دارد باید VAR در فوتبال ایران باشد زیرا نبود آن باعث شده تیم‌هایی که هواداران کمتری دارند ضرر کنند، سال گذشته این اتفاق در پیکان برای ما افتاد و هیچکس هم جوابگو نبود.

با توجه به اینکه نتایج سال قلب ذوب آهن مردم اصفهان را اذیت کرده است اگر بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و دل هواداران را شاد کنیم آن هاهم دوباره به حمایت از این تیم بپردازند. از همه پرسنل سخت‌کوش کارخانه، هواداران، باشگاه و رسانه‌ها که تیم را حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم.

کد خبر 523756

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن ايران کارخانه ذوب اهن تیم ذوب آهن هواداران ذوب آهن لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم فوتبال تیم هایی ذوب آهن تیم ها دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم

تیاگو سیلوای ۳۹ساله آخرین سال قراردادش با چلسی را می‌گذراند و هنوز نمی‌داند فصل آینده چه خواهد کرد. قرارداد این برزیلی ۳۹ساله با چلسی تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

به گزارش اسپورت ۲۴، تیاگو سیلوا در پاسخ به سوالی درباره بازنشستگی‌اش از فوتبال گفت:‌ در روزهای آینده از تصمیم من باخبر خواهید شد. الان نمی‌خواهم چیزی بگویم. از نتیجه بازی با منچسترسیتی و شکست تیم ناراحتم اما دیر یا زود خبرش منتشر می‌شود. قبلا تصمیمم را گرفته‌ام اما اکنون زمان مناسبی برای اعلام آن نیست.

تیاگو سیلوا چهارمین فصل حضورش در چلسی را سپری می‌کند. او از سال ۲۰۲۰ که از پاری‌سن‌ژرمن به چلسی پیوست، توانسته است در قلب خط دفاعی این تیم لندنی به‌خوبی انجام وظیفه کند. این مدافع ۳۹ ساله یکی از بازیکنان کلیدی پوچتینو در این فصل بوده و با وجود ۳۹ سال سن از شرایط خوبی برخوردار است.

مدافع برزیلی در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: چهار سال خوب را در اینجا سپری کردم. این طور نیست که به خودم اعتقادی نداشته باشم اما یافتن بازیکنانی که در ۳۹ سالگی در سطح بالایی در لیگ برتر بازی می‌کند راحت نیست. دوست ندارم درباره خودم صحبت کنم. با این حال در نیمه‌نهایی جام حذفی آماده بازی در وقت اضافه هم بودم! هر چند فکر می‌کنم می‌توانم چند سال دیگر از فوتبال بازی‌کردن لذت ببرم.

تیاگو سیلوا سال ۲۰۲۰ بعد از سال‌ها حضور در پاری‌سن‌ژرمن از این تیم جدا و راهی لیگ برتر انگلیس شد. سیلوا در لیگ جزیره پیراهن چلسی را پوشید و طولی نکشید که بازوبند کاپیتانی تیم به او رسید و به بازیکنی کلیدی در جمع آبی‌های لندن تبدیل شد. تیم‌های عربستانی به دنبال جذب او در تابستان‌اند.

قبل از پیوستن به چلسی، سیلوا برای پاری‌سن‌ژرمن، میلان، پورتو، یوونتود و فلومیننزه برزیل بازی می‌کرد. او قهرمان سری A ایتالیا، قهرمان هفت دوره لیگ فرانسه، قهرمان یک دوره لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام اروپا نیز شده است.

کد خبر 846372 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم