Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، انسیه خزعلی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده شامگاه چهارشنبه در نشست با مسئولان بنیاد برکت خوزستان در سرسرای شهید رجایی استانداری در اهواز بیان کرد: دولت باید از کارآفرینی زنان و بیمه زنان سرپرست خانوار حمایت کند.

او گفت: همچنین مسایل پزشکی مربوط به زنان باید با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح شود تا در برنامه‌ای کوتاه مدت بخشی از این مسایل برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزعلی ادامه داد: زنان بدسرپرست باید برای حضور در گرمخانه احساس مسوولیت داشته باشند و برای آن‌ها کار فراهم شود؛ وقتی آن‌ها مشغول کار باشند دیگر فرصت برگشت به اعتیاد را ندارند.

او گفت: نباید به گونه‌ای باشد که زنان در گرمخانه‌ها روز‌ها بیرون بروند و شب‌ها برگردند و تنها خدمات دریافت کنند و برای جامعه مفید نباشند.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه بنیاد برکت اعلام کرده سوله‌های زیاد و زمین بدون استفاده داریم افزود: در مناطق حاشیه‌ای اهواز می‌توان از این زمین‌ها برای فعال شدن گرمخانه بانوان استفاده کرد.

او با بیان اینکه اشتغال و فرهنگ و امیدبخشی باید به صورت دایم برای زنان حاضر در گرمخانه مورد توجه باشد ادامه داد: باید به مسایل پزشکی از جمله سونوگرافی و افزایش بخش زنان و زایمان توجه شود.

خزعلی بیان کرد: اگر اشتغال ایجاد شود، ولی به مسایل اخلاقی، تربیتی و ایمانی اهمیت داده نشود ممکن است موجب تزلزل بنیاد خانواده شود.

او با اشاره به اعتیاد زنان گفت: زنانی که از اعتیاد پاک شدند و مشغول کار شدند به برگشت به اعتیاد فکر نمی‌کنند، بنابراین برای پیشگیری از ابتلای این افراد به اعتیاد باید به مباحث اشتغال آن‌ها فکر کرد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده بیان کرد: برخی از دختران تحصیلکرده گرفتار اعتیاد شدند و کسی نبود که به آن‌ها انگیزه و امید بدهد؛ نباید این افراد را تنها در یک جا قرار دهیم که ترک کنند و فقط به آن‌ها غذا دهیم.

در این نشست نمایندگانی از مراکز بنیاد برکت خوزستان در خصوص طرح‌های اشتغالزایی زنان و مشکلاتی که با آن روبه رو هستند مسایل و مشکلات خود را بیان کردند.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده روز چهارشنبه برای سفری ۲ روزه به خوزستان از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وارد اهواز شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زن بد سرپرست اشتغال بانوان معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.

وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • حرفه آموزی معتادان در حال بهبود برای ورود به بازار کار