Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، ۶ نفر از وزرای سابق خزانه داری آمریکا خواستار افزایش سقف بدهی فدرال این کشور شدند.

براین اساس برخی از وزیران سابق خزانه داری آمریکا از مقامات کنگره این کشور درخواست کردند تا در اسرع وقت اقدام به افزایش سقف بدهی فدرال این کشور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس ادعای آن ها؛ در صورت عدم پذیرش این موضوع از سوی دولت آمریکا امکان دارد زیان جدی به اقتصاد و امنیت ملی آمریکا وارد شود و از سوی دیگر نیز تاخیر در افزایش این رقم زیان بار خواهد بود.

وزارت خزانه داری آمریکا نامه این وزیران را منتشر کرده است که در آن آمده؛ حتی یک تامل کوتاه ممکن است تهدیدی جدی برای رشد اقتصادی آمریکا محسوب شود و این احتمال نیز وجود دارد که شاهد بازار‌های آشفته و فرسایش اعتماد اقتصادی باشیم.

این وزیران همچنین تاکید کرده اند که، این اتفاق می‌تواند مانعی برای دریافت خدمات حیاتی توسط مردمان آمریکا باشد و در صورت بروز چنین وضعی، خسارات جبران ناپذیری پدید خواهد آمد که سبب از بین رفتن اعتماد درباره اعتبار آمریکا می‌شود.

این نامه از سوی جیکوب لو، تیموتی گیتنر، لارنس سامرز، رابرت رابین و مایکل بلومنتال از اعضای حزب دموکرات به امضا رسیده است و از سوی دیگر استیون منوچین، جان اسنو، نیکولاس برادی، و جیمز بیکر که از وزرای سابق خزانه داری متعلق به حزب جمهوری خواه هستند، از امضا این نامه امتناع ورزیده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بدهی فدرال آمریکا کنگره آمریکا سابق خزانه داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه ۶ شخص و نهاد در ارتباط با ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴ شخص و ۲ نهاد را در ارتباط با ایران در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

این تحریم‌ها به بهانه دخیل بودن این اشخاص و نهادها در حملات سایبری به سازمان‌های دولتی ایالات متحده اعمال شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است جریمه مایکروسافت به دلیل نقض تحریم‌ ایران

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • اتصال ریلی چین و ویتنام از طریق دو خط سریع السیر تا سال ۲۰۳۰
  • شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد
  • چرا چین به درخواست آمریکا برای فشار به ایران «بله» نمی‌گوید؟
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • وزرای امور خارجه ایران و فنلاند خواستار ارتقاء روابط دو کشور شدند
  • شغل عجیب پسر معاون اول سابق قوه‌قضائیه از زبان خودش | در خیابان به من دستبند زده‌اند، شانم رعایت نشد!
  • هوش مصنوعی قوانین دادرسی فدرال آمریکا را ضربه فنی کرد
  • ورود اولین قطارهای سریع السیر برقی روسی با سرعت ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت