Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال نساجی گفت: تمام تلاش مان را به کار می گیریم که در فصل جدید نتایج خوبی را کسب کرده و جایگاه بهتری را در جدول به دست بیاوریم.

فرزاد زامهران، بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با مثبت ارزیابی کردن شرایط نساجی در اردوهای آماده سازی این تیم اظهار داشت: ما برای ایجاد آمادگی بیشتر تمرینات و اردوهای ویژه ای را در دستور کار خود داشتیم و امیدواریم بتوانیم در فصل پیش رو نتایج در خور نام و اعتبار نساجی مازندران و هوادارانش کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اردوی خوبی را در سرعین داشتیم و در حال حاضر هم در اردوی تهران برنامه‌های ویژه‌ای را دنبال می‌کنیم و چند بازی تدارکاتی از جمله دیدار برابر ذوب‌آهن را در دستور کار داشتیم.

هافبک نساجی مازندران با تاکید بر شرایط خوب این تیم تاکید کرد: تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم که در فصل جدید نتایج خوبی را کسب کرده و جایگاه بهتری را در جدول به دست بیاوریم و بتوانیم نساجی مازندران را به جایگاه واقعی و در خور شان این باشگاه و هوادارانش برسانیم.

زامهران در مورد وضعیت خودش و برنامه‌اش در فصل آتی به خبرنگار برنا گفت: فصل قبل 5 گل زدم و 4 پاس گل را در کارنامه‌ام داشتم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم که بتوانم عملکرد بهتری را در فصل جدید برای نساجی مازندران به نمایش بگذارم. 

او در خصوص کار با مربی مثل ساکت الهامی تصریح کرد: ساکت الهامی مربی خوب و سخت‌گیری است که کار با او برای ما لذت‌بخش است. همه ما در تلاش هستیم با استفاده از تجربیان الهامی و همکارانش در کادر فنی بهترین نتایج را در فصل آتی برای نساجی مازندران رقم بزنیم.

بازیکن نساجی مازندران در ادامه در مورد شرایط میزبانی‌شان در این فصل تصریح کرد: همه ما امیدوار هستیم که در فصل پیش‌رو شرایطی فراهم شود که بتوانیم در قائمشهر و در حضور هواداران‌مان بازی‌های خانگی‌مان را پشت سر بگذاریم. در این مدت تیم‌هایی مثل نساجی مازندران که هواداران زیادی دارند بابت سکوهای خالی و غیبت هواداران بیشترین صدمات را متحمل شده‌اند. امیدوارم تدابیری اتخاذ شود که بتوانیم هواداران پرشورمان را خیلی زود روی سکوها و در کنارمان ببینیم./ 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نساجی مازندران بازی ذوب آهن جدول لیگ برتر نساجی ساکت الهامی فرزاد زامهران نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور

تیم فوتبال نساجی پنج بازیکن خود را در بازی حساس برابر تراکتور در اختیار نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نساجی در حالی فردا برابر تراکتور قرار خواهد گرفت که پنج بازیکن این تیم نمی‌توانند سرخپوشان قائمشهری را در این بازی همراهی کنند.

براساس این گزارش، محمدرضا آزادی، وحید محمدزاده و صابر حردانی محروم هستند و حق همراهی نساجی را ندارند، این در حالی است که محمود قائدرحمتی و سیداحسان حسینی هم به دلیل مصدومیت این بازی را از دست خواهند داد.

گفتنی است، دیدار نساجی - تراکتور در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 روز جمعه 31 فروردین ماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشت‌های گره کرده و شادی سرمستانه ساکت (عکس)
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند
  • خوشحالی ساکت الهامی پس از برد نساجی برابر تراکتور / فیلم
  • پیروزی حیاتی نساجی برابر تراکتور بحران زده
  • ساکت الهامی در مرز انفجار در ورزشگاه وطنی (عکس)
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • بیشترین مطالبه مردم استان سمنانی از دولت «آب و رفع تنش آبی» است
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور