Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت دفاع انگلیس روز چهارشنبه گفت: یکی از کارمندان این وزارت خانه بر سر فاش شدن مشخصات مترجمان افغان که بعد از تصرف افغانستان توسط طالبان در ماه گذشته میلادی خواستار انتقال به انگلیس بوده اند تعلیق شده است.

«بن والاس» وزیر دفاع انگلیس از همه مترجمان افغان عذرخواهی کرده و دستور تحقیقاتی را در این زمینه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز سه شنبه این کارمند وزارت دفاع انگلیس در نامه‌ای الکترونیکی از کسانی که خواستار انتقال به این کشور بودند به اشتباه نام همه درخواست کنندگان را در همه نامه‌های الکترونیک ارسالی درج کرده است.

وزارت دفاع انگلیس در توئیتی نوشت یک کارمند در حال حاضر تعلیق شده و اقداماتی برای جلوگیری از تکرار این رخداد اتخاذ شده است. در این توئیت آمده است وزارت دفاع انگلیس ضمن عذرخواهی از افرادی که با این اشتباه به دردسر افتاده اند از آن‌ها حمایت مضاعفی را به عمل خواهد آورد.

گفتنی است بیش از ۲۵۰ تن از کارمندان سابقی که درخواست خروج از افغانستان و سفر به انگلیس را داشتند به اشتباه ضمیمه یکی از پیام‌های وزارت دفاع انگلیس شده است. در نتیجه این اقدام، علاوه بر آدرس ایمیل، نام و در برخی موارد عکس مترجمان افغان نیز لو رفته است.

مشخصات جمعیِ مترجمان به اشتباه، ضمیمه همان ایمیلی شده است که قرار بوده به تک تک مترجمانی که سابقه همکاری با ارتش انگلیس را داشته‌اند، ارسال شود. با این حال، به لحاظ امنیتی این اقدام می‌تواند به افزایش سرعت شناسایی این افراد از سوی طالبان منجر شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس افغانستان طالبان وزارت دفاع انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت دفاع آمریکا مدعی است که در این مرحله هیچ نشانه‌ای از آغاز هیچ نوع عملیات زمینی بزرگ رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» وجود ندارد.

«پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون شامگاه سه‌شنبه ادعا کرد: «ما در این مرحله از هیچ طرح قابل اجرا در رفح که با طرف آمریکایی در میان گذاشته شده باشد، آگاه نیستیم».

به نوشته وبگاه وزارت دفاع آمریکا، رایدر همچنین گفت که گروه‌های مقاومت عراقی روز گذشته برای اولین بار از تاریخ ۱۳ فوریه، دو حمله را علیه نظامیان این کشور در عراق و سوریه انجام دادند.

وی در این‌باره توضیح داد: «ما از دولت عراق می‌خواهیم که تمام اقدامات لازم را برای تضمین امنیت و دفاع از نیرو‌های آمریکایی در این کشور انجام دهد».

طبق این گزارش، سخنگوی پنتاگون مدعی شد: «اگر حملات شبه نظامیان ادامه یابد، ما در دفاع از نیرو‌های خود مانند گذشته تردید نخواهیم کرد».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • افشای هویت شرکای رائفی‌پور؛ پول موسسه او از کجا تامین می‌شود؟
  • افشای هویت شرکای رائفی‌پور
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند /افشای هویت شرکای رائفی‌پور /پرچمدار دشمنی با قالیباف چه کاره است؟