Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمت الله نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال قطعی برق در گلستان بسیار زیاد بود که این امر به معیشت مردم ضربه وارد کرده لذا باید هیئت دولت فکری برای کشاورزان و خسارت های به وجود آمده کند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم و نمایندگان از این وضعیت بسیار گله مند هستند زیرا خشکسالی و قطعی مکرر برق باعث خسارات فراوان به کشاورزان و همچنین وسایل برقی آنها شده و از طرفی دیگر مردم توان پرداخت این قبض ها را هم ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی ادامه داد: کارشناس برای به دست آوردن داده های هواشناسی باید به جای رفتن به دهنه زرین گل، درازنو و محمد آباد کتول به دشت ها و نقاط گرمسیری استان بروند و با توجه به افزایش بیش از حد دما در گلستان باید تعرفه برق استان بر اساس نقاط گرمسیری محاسبه شود.

وی با بیان اینکه گلستان جزء استان های محروم در کشور محسوب می شود، گفت: مردم توان پرداخت چنین قبض هایی را ندارند و باید فکری به حال آنها کرد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در خصوص قرار گرفتن استان در تعرفه گرمسیری و قبض های صادر شده با وزیر صحبت هایی شده که امیدواریم بتوانند راهکاری درست را برنامه ریزی کنند.

کد خبر 5311300

منبع: مهر

کلیدواژه: قطعی برق تعرفه برق خسارت خشکسالی هفته دفاع مقدس ویروس کرونا واکسن کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان کرمانشاه واکسیناسیون کرونا ایلام مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، دادستان مرکز استان گلستان گفت: سر شبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست (Treenvest) در گلستان بازداشت شد.

محمود اسپانلو گفت: متهم به صورت غیرقانونی در حوزه ارز دیجیتال فعالیت داشت و افراد را به امید پرداخت سود و یا دادن ارزدیجیتال، ترغیب به سرمایه گذاری و عضویت در سایت ترینوست (Treenvest) می‌کرد.

وی افزود: این شرکت برای جلب اعتماد قربانیان، در چند مرحله سود به آنان پرداخت می‌کرد، اما پس از گذشت چند ماه، دیگر سود و اصل پول را نپرداخت.

اسپانلو گفت: تاکنون یکصد نفر شکایت خود را در دادسرای گنبدکاووس ثبت کرده اند و سرشبکه این شرکت هرمی در گنبدکاووس نیز به اتهام کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع با صدور قرار بازداشت موقت، در زندان است.

دادستان مرکز استان گفت: تحقیقات برای ابعاد این پرونده و برآورد میزان زیان افراد در دادسرای این شهرستان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • حل مشکل جمع آوری و حمل زباله از منطقه گردشگری امامزاده شیخان علی آباد کتول
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان بازداشت شد