Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:12:49 GMT

آغاز تحصیل ۴۷ هزار غنچه و شکوفه در مازندران

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۱۴۵۰

آغاز تحصیل ۴۷ هزار غنچه و شکوفه در مازندران

علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران صبح پنجشنبه در حاشیه مراسم بازگشایی مدارس ویژه پیش دبستانی‌ها و پایه‌های اول با عنوان غنچه‌ها و شکوفه‌ها که به صورت متمرکز در دبستان شاهد ساری برگزار شد، شمار دانش آموزان پایه اولی و پیش دبستانی را ۴۷ هزار نفر ذکر کرد و گفت: هزار و ۱۳۰ مدرسه در استان دارای زیر ۱۰۰ دانش آموز و ۱۰۰ مدرسه با کمتر از ۱۰ دانش آموز در استان فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانش آموزان مدارس کمتر از ۱۰۰ نفر از روز شنبه سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند و برای بازگشایی سایر مدارس از آبان ماه برنامه ریزی شده است.

وی درباره واکسیناسیون معلمان گفت: ۱۰۰ درصد همکاران دز اول واکسن را تزریق کردند و بخش عمده‌ای نیز دز دوم را دریافت کردند و در مرحله کنونی تزریق واکسن دانش آموزان بالای ۱۲ سال و در مراحل بعدی نیز تزریق واکسن رانندگان سرویس مدارس در اولویت قرار دارد.

۵ ۱۹ هزار دانش آموزان سال جاری در مازندران تحصیل می‌کنند.

کد خبر 5311521

منبع: مهر

کلیدواژه: بازگشایی مدارس آموزش و پرورش مازندران هفته دفاع مقدس ویروس کرونا واکسن کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان کرمانشاه واکسیناسیون کرونا ایلام مجلس شورای اسلامی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است

به گزارش «تابناک»، صالح بهرام‌پور شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کیش، به دلیل احتمال ادامه بارش ها و آبگرفتگی معابر به منظور حفظ آرامش خانواده‌ها و امنیت دانش آموزان امروز چهارشنبه کلاس‌های درس مدارس ابتدایی این جزیره غیر حضوری خواهد بود.

وی افزود: دانش آموزان می توانند دربستر فضای مجازی تعریف شده آموزش های درسی خود را دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، به دلیل وضعیت جوی نامساعد و هشدار سطح قرمز هواشناسی، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه نیز مدارس این جزیره غیر حضوری برگزار شد.

سرعت تند باد امروز در کیش به ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع امواج نیز تا سه متر رسید.

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است