Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد عبادی‌پور در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به اظهارات برخی منتقدان در این خصوص که رقبای والیبال ایران با تمام توان در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت نکرده بودند، اظهار داشت: فکر نمی‌‎کنم چنین اظهاراتی منطقی باشد، زیرا همه دیدند تیم‌های دیگر با چه فشاری برابر همدیگر بازی می‌کردند. اگر یادتان باشد سال ۲۰۱۹ و در رقابت‌هایی که ایران میزبان بود در دور گروهی برابر تیم استرالیا شکست خوردیم، اما در نهایت توانستیم قهرمان شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی آسیا بالاترین سطح از مسابقات ملی در قاره آسیا است و کسب قهرمانی علاوه بر آنکه در رنکینگ تیم‌ها تاثیر زیادی دارد، باعث می‌شود نگاه‌ها به والیبال آن کشور مثبت باشد.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی منتقدان پس از قهرمانی چنین صحبت‌های دور از واقعی مطرح کردند و جالب آنکه پیش از قهرمانی هم عده‌ای دیگر تصور می‌کردند این تیم ملی با کادری که بالای سرش است، موفقیتی کسب نخواهد کرد.

دریافت کننده باتجربه تیم ملی والیبال ایران افزود: خداراشکر که در نهایت توانستیم با اقتدار و تنها با یک ست باخته، بر بام آسیا بایستیم و قدرت والیبال ایران را به رقبای آسیایی دیکته کردیم. از ابتدا هدفمان قهرمانی بود و برای کسب جام قهرمانی راهی ژاپن شده بودیم. خوشحالیم که این اتفاق خوب پس از ناکامی در المپیک رقم خورد تا بتوانیم ساعاتی مردم را شاد کنیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال در رقابت‌های قهرمانی آسیا در واکنش به کسب قهرمانی آسیا با کادر فنی ایرانی، خاطرنشان کرد: کادر ایرانی و در راس آن بهروز عطایی عالی بودند و ما از این نظر هیچ کمبودی نداریم. طبیعتا با حضور سرمربی ایرانی و کادری بومی ارتباط بین بازیکنان و مربیان بسیار راحت‌تر برقرار می‌شود. ارتباط بین بازیکنان و مربیان بسیار مهم است و می‌تواند برخی ضعف‌هایی که قبلا در این زمینه بود را پوشش دهد. فکر می‌کنم با اعتماد به داشته‌هایمان می‌توانیم شاهد درخشش‌های بیشتری از والیبال ایران در سطح جهانی باشیم. بیشتر بخوانید: والیبال باشگاه‌های آسیا| سایپا رقبای خود را شناخت

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والیبال ایران قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره دیدار جام حذفی پرسپولیس با آلومینیوم در اراک اظهار کرد: یکی از راه‌های رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فتح جام حذفی است. راهی کوتاهی که با پیروزی در پنج بازی به پایان می‌رسد. استقلال که از مدعیان جدی است در همان دور اول حذف شده و پرسپولیس می‌تواند به پرافتخارترین تیم جام حذفی با قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها تبدیل شود. تنها شکست پرسپولیس در نیم فصل دوم برابر آلومینیوم رقم خورد و وقت آن رسیده تا در دیداری دیگر برابر این حریف آماده برنده شد.

گربه سیاه پرسپولیس این بار ناکام می‌شود

وی ادامه داد: همه اذعان دارند آلومینیوم تیم بسیار خوبی است و در خانه این قدرت را دارد که یقه تیم‌های مطرح را بگیرد. سرمربی خوبی دارد و حریف چغری است. به سادگی پا پس نمی‌کشد و پیش از این موفق شده نتایج خوبی برابر پرسپولیس بگیرد. پرسپولیس بعد از شکست در خانه آلومینیوم، هفته به هفته تیم بهتری شد و نتایجی که گرفته این موضوع را ثابت می‌کند. پرسپولیس بازی سختی دارد ولی متفاوت‌تر از لیگ برتر بازی خواهد کرد. آلومینیوم را گربه سیاه پرسپولیس می‌دانند ولی این بار نمی‌تواند با پشتوانه هوادارانش کاری را پیش ببرد. پرسپولیس همه توان خود را می‌گذارد تا برنده باشد و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.

اشتباهات داوری قهرمان را عوض می‌کند

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص رقابت سرخپوشان با استقلال برای کسب قهرمانی در لیگ برتر یادآور شد: یک‌سری اتفاقات در فوتبال ما می‌افتد که فقط مختص ماست. بازیکنان استقلال و مربیان این تیم به صورت هماهنگ شده و متحد مصاحبه می‌کنند که نمی‌گذارند ما قهرمان شویم. این چه صحبتی است که می‌کنید وقتی در صدر جدول هستید. البته این از بزرگی تیم پرسپولیس است که استقلال نگران آن است جایگاه خود را در صدر جدول از دست بدهد. می‌ترسند پرسپولیس را بالاتر از خود ببینند. به هر حال در ۶ هفته پایانی انتخاب داوران باتجربه و آماده خیلی کمک می‌کند تا اشتباه سهوی داوری در نتایج دخیل نباشد و بازی‌ها به دور از هر گونه حاشیه‌ای برگزار شود. در بازی استقلال و شمس آذر تمامی کارشناسان داوری گفتند پنالتی اشتباه برای استقلال گرفته شده و همین اشتباهات در نتایج تأثیر مستقیم دارد و قهرمان را عوض می‌کند. آن پنالتی باعث شد تا پرسپولیس صدرنشین نباشد. البته اشتباه داوری جزئی از بازی است ولی امیدوارم در بازی‌های باقیمانده نظارت بیشتری بر داوری‌ها باشد.

پرسپولیس کوچک‌ترین توجهی به حواشی نداشته باشد

وی در واکنش به اینکه امیرحسین صادقی بازیکن سابق استقلال  مدعی شد چون وزیر ورزش جدید آمده و پرسپولیس نمی‌تواند قهرمان شود، عنوان کرد: پرسپولیس ۶ بازی تا قهرمانی دارد و نباید به حواشی توجهی کند. اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی در این بازی‌ها رخ می‌دهد و پرسپولیس نباید کوچک‌ترین توجهی به این اتفاقات کند، با تمام تمرکز به دنبال تکرار قهرمانی باشد. اگر تمرکز روی بازی‌های باقیمانده باشد و تمامی امتیازات جمع شود، مطمئناً استقلال امتیاز از دست می‌دهد و در نهایت قهرمانی برای پرسپولیس است. تریبون آزاد است و هر کسی می‌تواند نظرش را بگوید. از یک پیشکسوت خوب استقلال نباید چنین صحبت‌های نادرستی عنوان شود. امیرحسین صادقی جزء بازیکنان خوب ما بود که برای تیم ملی هم بازی کرد. هیچ واکنشی به صحبت‌های او ندارم و ان‌شاءالله امید عالیشاه در پایان فصل جام قهرمانی را برای پرسپولیس بالا می‌برد و در عمل ثابت می‌شود حرف‌هایی که صادقی زده درست نیست.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند