Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:07:18 GMT

روند ساخت کتابخانه آیتی در بروجرد تسریع شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۱۸۳۷

روند ساخت کتابخانه آیتی در بروجرد تسریع شود

گروه استان‌ها- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی به لزوم تسریع در روند ساخت کتابخانه آیتی بروجرد تاکید کرد و گفت: کتابخانه شهید باهنر افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

عباس گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرداظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های ارزشمند در حوزه فرهنگ در شهرستان بروجرد، کتابخانه شهید باهنر است که روند بازسازی این پروژه مدتها در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از کتابخانه دکتر آیتی شهرستان بروجرد قرار بود که این کتابخانه که از ظرفیت‌های مهم محسوب می‌شود در دهه فجر به بهره‌برداری برسد که به علت مشکلات متعدد این کار انجام نشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: مدت‌هاست که روند تکمیل و بازسازی این ظرفیت فرهنگی پیگیری می‌شود و بازدیدهای متعددی هم داشته‌ایم ولی مشکلات و منابع مالی به قدری زیاد بود که نتوانستیم افتتاحیه این مکان را در بهمن ماه داشته باشیم و کار با تاخیر افتاد.

کتاب «جهاد مقدس» توسط رئیس جمهور رونمایی شدمجموعه داستانی جنایی از ادگار آلن پو در بازار کتاب‌های صوتیارائه خدمات حضوری کتابخانه‌های استان آغاز شد

وی بیان کرد: هم اکنون پروژه صد در صد تکمیل است و تجهیزات نیز آماده شده فقط تا حدودی خرده کاری نهایی باقی مانده تا به بهره‌برداری برسد.

گودرزی با اشاره به زمان افتتاح این کتابخانه خاطر نشان کرد: به جهت میمنت و برکت ماهی که در آن هستیم برنامه‌ریزی‌هایی شده تا  افتتاح پروژه طبق هماهنگی‌های صورت گرفته در هفته وحدت انجام گیرد و به زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری این پروژه زیبا و فرهنگی باشیم. این پروژه دومین پروژه کتابخانه شهرستان بروجرد هست که ظرف یک سال اخیر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: تا زمان تکمیل پروژه بالغ بر 5 میلیارد تومان صرف احداث این کتابخانه می‌شود و امیدواریم با احداث مجموعه‌های اینچنینی شاهد رشد و تعالی فرهنگ در شهرستان بروجرد باشیم.

انتهای پیام/642/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان بروجرد بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان