Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:52:03 GMT

«عطر عاشقی» از شبکه پنج سیما تماشایی می شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۲۴۴۵

«عطر عاشقی» از شبکه پنج سیما تماشایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه های «تانیایش» و «عطر عاشقی» گروه معارف شبکه برای گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و با هدف ارج نهادن به حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس معطوف به این مناسبت روی آنتن می رود.

برنامه «عطر عاشقی» روز جمعه دوم مهر به بررسی موضوع نقش سربازان ظهور در تبیین فرهنگ انتظار می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عطر عاشقی» با حضور حجت الاسلام کاظم صدیقی موضوع یاد شده را برای حاضران و بینندگان تحلیل و بررسی می نماید. همچنین در این برنامه حاج علی مهدوی نژاد با نوای گرم و دلنشین زیارت آل یس را قرائت خواهد کرد.

برنامه تولیدی «عطر عاشقی» کاری از گروه معارف شبکه پنج سیما است که غروب جمعه هر هفته به تهیه کنندگی و کارگردانی سید ناصر سجادی و با اجرای سید رضا نواب ساعت ۱۷:۲۰ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

کد خبر 5311563 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه هفته دفاع مقدس حضور هنر ایران در جهان تئاتر ایران سینمای مستند موسیقی ایرانی شبکه دو سیما عکاسی اربعین حسینی برنامه تلویزیونی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دفاع مقدس رادیو سلامت شبکه پنج سیما عطر عاشقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» از شبکه 2

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  برنامه «پاورقی» که با استفاده از زبان طنز سعی در نمایان کردن لایه‌های پشت پرده اخبار و افرادِ مرتبط با اتفاقات در فضای مجازی دارد، در ایام نوروز ۱۴۰۳ هر شب با موضوعی متفاوت میزبان مخاطبان خواهد بود.
این برنامه در هشتمین قسمت خود به موضوع «فرهنگ» می‌پردازد.

صهیونیسم و آمریکا بر آن هستند تا از طریق جریان‌های نفوذی مثل صنعت سینما با تغییر سبک زندگی مردم تدریجاً باور‌ها و ارزش‌های جوامعی مانند ایران که خود دارای فرهنگی غنی است ، تغییر دهند، «محمدرضا شهبازی» در این قسمت از برنامه سعی می‌کند به زبان طنز پرده از فرهنگ واقعی غرب بردارد.
«پاورقی»تولید گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی جواد فتحی است که نوروز ۱۴۰۳ هر شب حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

دیگر خبرها

  • پوشش زنده شب‌های قدر در شبکه قزوین
  • ویژه برنامه های شبکه تهران سیما در شب های قدر
  • سرزمین شعر میزبان میهمانان علوی
  • سرزمین شعر، میزبان میهمانان شعر علوی می‌شود
  • پخش «سرزمین شعر» ویژه شب‌های قدر
  • علیرضا افتخاری با تعدادی از شاعران به «سرزمین شعر» می‌آیند
  • نحوه تولیدات رسانه ملی با مشارکت مردم بررسی می‌شود
  • ویژه برنامه «کوی محبت» از شبکه ۲
  • «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» از شبکه 2
  • یک انتصاب در شبکه آموزش سیما