Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از فدراسیون کشتی، «رسول جزینی» در مورد شرایط اردوهای تیم های ملی کشتی اظهار داشت: خوشبختانه شرایط کشتی‌گیران در تمامی اوزان خوب است و همه ی نفرات ما از این شانس برخوردار هستند که در رقابت‌های جهانی صاحب مدال شوند و کادر فنی با هدایت محمد بنا تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: البته حریفان نیز بی‌کار ننشسته‌اند و کار سخت است اما سطح کشتی فرنگی ایران در دنیا بالا رفته و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

جزینی در مورد حمایت فدراسیون از تیم‌های ملی گفت: در چند سال گذشته می‌خواستند که یکی از خانه‌های کشتی را از فدراسیون بگیرند اما با مدیریت قوی رئیس فدراسیون، الان شاهد این هستیم که فدراسیون دارای یک کمپ تمرینی بسیار مجهز شده و قطعا این امکانات و آرامش ایجاد شده در نتایج کشتی‌گیران تأثیر خواهد داشت.

وی اضافه کرد: کاری که انجام شد جای تقدیر دارد چراکه این کمپ سالیان سال می‌تواند در خدمت کشتی ایران باشد و به محل بسیار مجهزی برای آماده‌سازی تیم‌های ملی تبدیل شده است.

مربی سنگین وزن های تیم ملی کشتی در مورد شرایط کشتی‌گیران این اوزان گفت: البته من بعنوان مربی هرکاری که از دستم برآید برای تیم و کشتی‌گیران اوزان دیگر انجام داده و کمک می‌کنم اما در سنگین وزن شانس کسب مدال بالاست. در مورد وضعیت علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، باید بگویم که خوشبختانه وی در اردوهای قبلی نیز حضور داشته و از آمادگی خوبی برخوردار است و با حضور امیر قاسمی منجزی و امین میرزازاده در این وزن سطح کار بسیار بالا رفته و انتظار می‌رود که در این وزن در رقابت‌های جهانی صاحب مدال شویم.

وی افزود: محمدهادی ساروی نیز عملکرد خوبی در المپیک داشت اما می توانست که مدال خوشرنگ تری بگیرد، شرایط وی نیز خوب است و امیدوارم که در رقابت های جهانی صاحب یک مدال خوشرنگ در وزن ۹۷ کیلوگرم شود.

جزینی در مورد سطح کشتی فرنگی در ایران گفت: همانطور که می بینید علاقه مندی به رشته فرنگی در بین جوانان بسیار زیاد شده و شاید یکی از دلایل آن کسب نتایج مثبت کشتی گیران در سال های گذشته باشد. در حال حاضر شاهد این هستیم که جوانان بسیار خوبی در کشتی فرنگی رشد کرده اند و تیم بزرگسالان نیز در اکثر اوزان پوست اندازی کرده و ما کشتی گیران جوانی را در اختیار داریم.

وی ادامه داد: کشتی فرنگی کشور نوید روزهای بهتری را می دهد و سطح آن بالا رفته به طوری که اگر ما نفرات دوم و سوم هر وزن را نیز به مسابقات اعزام کنیم نتیجه خواهند گرفت.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد پیش بینی اش از المپیک ۲۰۲۴ پاریس خاطرنشان کرد: از الان هیچ کس برای این مسابقات انتخاب شده نیست همانطور که هیچ کس پس از المپیک ۲۰۱۶ نمی دانست که چه کشتی گیرانی راهی المپیک توکیو خواهند شد. اما آن چیزی که می توانم بگویم این است که هم اکنون تیم جوانی را در اختیار داریم و جوانان جویای نامی نیز به نفرات مدعی اضافه خواهند شد و اگر بتوانیم در هر وزن چند مدعی داشته باشیم و از الان حمایت های لازم از ما بعمل آید و بتوانیم نفرات خود را در تورنمنت های مختلف محک بزنیم، قطعا نتایج در المپیک پاریس درخشان خواهد بود.

وی در پایان اظهار داشت: تا چند روز دیگر راهی رقابت‍‌های جهانی در کشور نروژ خواهیم شد و امیدوارم که با دعای خیر مردم دست پر از این مسابقات باز گردیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی فرنگی امیر قاسمی منجزی رقابت های جهانی تیم ملی کشتی فرنگی امیر قاسمی منجزی تیم ملی کشتی فرنگی رقابت های جهانی فدراسیون کشتی کشتی فرنگی کشتی گیران کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز به مناسبت کسب مقام قهرمانی کشتی گیران استان در مسابقات آسیا پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم 

کشتی گیران عزیز و سرافراز خوزستانی


کسب مقام قهرمانی آسیا در مسابقات کشتی قرقیزستان از جانب شما دلاوران و غیورمردان باز هم سبب احساس غرور و زمینه افزایش یکرنگی و یکدلی ملت قهرمان ایران شد.

غیرت‌ورزی‌تان را سپاس که با زحمات مضاعف و انگیزه مردانه لبخند بر لبان مردم شریف ایران نشاندید.

از خداوند متعال پیروزی‌های پی در پی و افتخارات روزافزون برای شما تقاضامندم.

سید محمد نبی موسوی فرد / 
۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • دردسری که سیل دبی برای کشتی ایران ایجاد کرد
  • امیرعبداللهیان قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام وزیر خارجه ایران؛ پرچم بالاست