Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر قالیباف صبح (پنج شنبه، اول مهر ماه) که به منظور شرکت در یادواره شهدای صومعه سرا به استان گیلان سفر کرده، با حضور در مدرسه دخترانه حضرت رقیه(س) رشت، زنگ بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید را به صدا درآورد.

به گزارش برنا، محمد باقر قالیباف صبح (پنج شنبه، اول مهر ماه) که به منظور شرکت در یادواره شهدای صومعه سرا به استان گیلان سفر کرده، با حضور در مدرسه دخترانه حضرت رقیه(س) رشت، زنگ بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید را به صدا درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: امروز روز بسیار مبارکی است برای شما و امیدوارم در آینده هم این روز همیشه در یادتان بماند. با دل های پاک و با صفای خود دعا کنید تا ان شاءالله همه ما بتوانیم خدمتگزارهای خوبی برای یکایک فرزندان این سرزمین، دختران گلمان و پسران خوبمان که امید ایران عزیزمان و انقلاب اسلامی هستند، باشیم.

وی ادامه داد: از اینکه امروز توفیق داشتم در استان شهیدپرور گیلان در هفته دفاع مقدس حضور یابم، خوشحالم. هفته دفاع مقدس، گرامیداشت یاد بسیاری از جوانان و رزمندگان کشور است که برای حفظ امنیت ایران با دشمن مبارزه کرده و به شهادت رسیدند.

 رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این یک فرصت بسیار خوبی است که همیشه هفته دفاع مقدس با روز آغاز مدارس که هر دو دانشگاه برای تربیت هستند تقارن دارد. دوران دفاع مقدس و مدارس هر دو سنگر مهمی برای تضمین آینده کشورمان بودند و ان شاء الله از این پس نیز تضمین نیز خواهند کرد.

براساس این گزارش دکترقالیباف ضمن بدرقه دانش آموزان برای حضور در کلاس درس با اولیای دانش آموزان نیز به گفت وگو پرداخت و در جریان مشکلات و مطالبات آن ها قرار گرفت

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف استان گیلان مدرسه مجلس شورای اسلامی ایران انقلاب اسلامی دفاع مقدس شورای اسلامی دوران دفاع مقدس دانش آموزان مشکلات رئیس مجلس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت سال جدید سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ، حجت الاسلام ناجی مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تکاب ، مسلم فکری رئیس اداره بنیادشهید و امور ایثارگران و جمعی از پرسنل سپاه با حضور در منزل جانبازان سرافراز باب اله برجی و حاج یحیی صادقی و رزمندگان دوران دفاع مقدس آقایان محمود دولتی و جواد مولودی از ایثار و فداکاری و صبر و استقامت آنان تجلیل کردند.

سرهنگ کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این دیدارها ضمن تجلیل از ایثار و فداکاری جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس آنان را سند افتخار انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس مردم سرافراز ایران اسلامی دانسته و گفت : جانبازان عزیز و رزمندگان دفاع مقدس برگ افتخار ایران اسلامی و نشانه عزت و اقتدار ملتند .

 

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • آغاز نوبت‌دهی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست
  • امسال امتحانات برای دو پایه تحصیلی نهایی می‌شود