Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد زاهدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: "پولک نقره‌ای اثر محبوبه صفرزاده"، "درخت گردکان با این بزرگی، درخت خربزه الله اکبر اثر هادی بانی فاضل"، "دخترک کبریت‌فروش و کبوتر سفید هر دو اثر از توحید اسکندرزاده"، خیابان بارانی و امتحان

آزمایش آثار اکبر محمدی"، "عطسه پر ماجرا اثر ستیا تابع"، "بادبادکی نزدیک ابرها اثر فرشته جمالی‌وند"، "من صدای مای تو را می خواهم اثر پریا رضوان‌فر" و"کلاغه و الاغه اثر نرگس ضیایی" جواز حضور در مرحله دوم بخش پاکدست را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین "اتحاد اثر فاطمه صدقی خلیفانی"، "دندان فیل اثر حدیثه هدی"، "داستان شب سی و سوم اثر محدثه گوهری"، "مورچه قرمز کوچولو و کبوتر سفید تپلو اثر ثمین اسمعیلی"، "سخن اثر فریماه قنبرنژاد"، "شاه بیت وفا اثر مژگان علیجانی"، "شام غریبان و

بجو بجو هیولای کتابخوار هر دو اثر از محراب عبدالله زاده"، "بادی که خوابش می آمد اثر الهام حیدرزاده"، "شش مرد اثر شیدا نصرتی"، "گربه ها و خروس ها اثر ریحانه اردوی"، "تور عروسی اثر یاسین جهان‌پور"، "پیراهن خوشبختی اثر میثم محمودی"، "قصه گویی و نمایش

خلاق اثر افشین مرادیان" و "چشم های سرخ علی اثر مینا صفرزاده" نیز جواز حضور در این مرحله را کسب کردند.

مدیر کل کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی بیان کرد: اثر رسیده از سوی یک گروه پنج نفره پایش شده و آثار در مرحله‌ دوم از سوی یک گروه سه نفره از داوران مجرب پایش و برترین‌ها معرفی خواهند شد.

زاهدی گفت: حداکثر تا ماه آبان امسال، آثار راه‌یافته به مرحله‌ نهایی این رقابتها انتخاب و معرفی خواهند شد.

وی اظهار داشت: مرحله‌ی پایانی بیست‌وسومین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

یک هزار و ۷۰۰ اثر رسیده  به دبیرخانه‌ جشنواره تعداد ۹۷۰ پادکست قصه‌گویی به مرحله‌ی دوم  راه یافتند که ۲۵ اثر از ۵۱ اثر ارسالی آذربایجان‌غربی نیز جزء آثار راه‌یافته هستند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ایرنا ارومیه جشنواره قصه گویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ایرنا ارومیه آذربایجان غربی ایرنا ارومیه جشنواره قصه گویی آذربایجان غربی قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان

اکبری کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: جشنواره نیایش درختان با موضوعات نامه‌ای به خدا، نیایش پدیده‌های طبیعی و نگاه بچه‌ها به فصل بهار از دید خداشناسی برگزار شد.

او افزود: این جشنواره در ۲ محور عکاسی ادبی برگزار شد.

اکبری بیان کرد: در این جشنواره ۲۱۰ اثر داوری شد که ۷۰ اثر ادبی و مابقی عکاسی بود و ۱۴ اثر برگزیده بخش ادبی و ۱۶ اثر در بخش عکاسی برگزیده شدند.

در این جشنواره گرو‌های سنی ۸ تا ۱۸ سال و اعضای کانون پرورش فکری شرکت کردند که اختتامیه امروز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • معرفی آثار راه‌‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌ یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • معرفی آثار راه‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • «ده سالگی» به جشنواره انیمیشن انیماتسیه لهستان رفت