Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، علی شعبانی در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال، ضمن تبریک هفته بزرگداشت دفاع مقدس، اظهار کرد: حفظ حقوق بیت المال از آموزه‌های دینی نشأت گرفته و از اهمیت و تأکید بسیاری برخوردار است.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان قزوین افزود: دستگاه قضائی استان در صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال کاملاً جدی است و با حساسیت خاصی نسبت به موضوعات مطروحه در این حوزه ورود پیدا می‌کند و انتظار ما این است که تمامی دستگاه‌های متولی نیز در اجرای وظایف قانونی خود قاطعانه عمل کنند و قبل از ورود خسارت و تضییع حقوق بیت المال، وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام ارشد قضائی استان قزوین ادامه داد: استفاده از ظرفیت شورای حفظ حقوق بیت المال به معنی دور زدن قانون نیست بلکه باید از ظرفیت این شورا با رعایت قانون بهره گرفته شود.

علی شعبانی ضمن بیان اینکه پرونده قضائی شهرک اندیشه روند خود را طی می‌کند، گفت: برخی از قطعات این شهرک به افراد عادی واگذار شده است که باید با بررسی دقیق، جلوی ایجاد مشکلات و مفاسد و بحران‌های آتی گرفته شود.

کد خبر 5311649

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری قزوین بیت المال دفاع مقدس هفته دفاع مقدس ویروس کرونا واکسن کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان کرمانشاه ایلام مجلس شورای اسلامی واکسیناسیون کرونا حفظ حقوق بیت المال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ "ملک حسین چگنی" گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر جابجایی مقادیری مواد مخدر از سوی ۳ توزیع کننده مواد مخدر از استان‌های مرزی کشور و انتقال آن از محور‌های مواصلاتی شهرستان دلیجان، مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات و بررسی‌های خود را در این زمینه آغاز کردند.
او افزود: پس از اتمام تحقیقات پلیس و در هماهنگی با دستگاه قضائی، مأموران ایست بازرسی شهرستان دلیجان با همراهی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان مسیر حرکت خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی کرده و در عملیاتی موفق به توقیف آن در یکی از محور‌های مواصلاتی اطراف شهرستان دلیجان و دستگیری ۳ نفر توزیع کننده مواد مخدر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با اشاره به کشف ۹ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی توقیفی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق شعار سال
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال 
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال
  • ساخت‌وسازهای خلاف در حاشیه شهر قم صفر است
  • کمیته امنیت روانی استان در دادستانی تشکیل می‌شود
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • وسایل نقلیه توقیفی در سمنان به ارزش ۵۰‌ میلیارد ریال فروخته شد
  • (عکس) کشف اشیای عتیقه هزاره نخست قبل از میلاد در گیلان
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر