Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: این موقعیت ویژه ای که برای شهرستان لامرد پیش آمده است باید روز به روز تقویت شود.

وی تصریح کرد: در این ایام زیارتی سید الشهدا که سفر زمینی لغو شده، سفر هوایی راه اندازی شده است که کار مردم و مناطق اطراف برای رفتن به عتبات و عالیات را راحت تر کرده است و باید قدردان مسؤلین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه لامرد تصریح کرد: با توجه به همجواری لامرد با دیگر شهرستان‌ها، فرودگاه لامرد این قابلیت را دارد تا دیگر پروازها را راه اندازی کند و مسئولین جهت راه اندازی پرواز هوایی به سمت سوریه نیز تلاش کنند تا هرچه سریع‌تر محقق شود.

حجت الاسلام حسین زاده اظهار کرد: شأن و شایستگی مردم ما جهت دریافت بهترین خدمات است، و مردم لایق بهترین‌ها هستند و این یک موهبت الهی ست.

وی در مورد برپایی موکب سیدالشهدای لامردی‌ها در کربلای معلی اظهار کرد: رسانه‌ها در مورد اربعین حسینی پوشش خبری خوب دهند و موکب لامردی‌ها نیز راه اندازی خواهد شد، و سه وعده غذا، و از زوار حسینی به خوبی پذیرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر ،۳۱۰ نفر از زائرین حسینی، از مناطق مختلف شهرستان‌های لامرد و مهر و شهرستان‌ها و استان‌های همجوار، در قالب کاروان عشاق الحسین (ع) با دو پرواز هواپیمای ایرباس و بویینگ ظهر و عصر دیروز و در میان بدرقه گرم، پرشور و مثال زدنی مردم میهمان نواز و خونگرم لامرد که در قالب موکب‌های مدافع حرم، هیأت فاطمیون، خادمین امام رضا (ع)، گروه جهادی آتش به اختیار لامرد و مهر و جوانان خادم الشهدا از این عزیزان پذیرایی نمودند، از فرودگاه بین المللی شهدای لامرد راهی نجف اشرف شدند.

کد خبر 5311698

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 1400 علی حسین زاده لامرد هفته دفاع مقدس ویروس کرونا واکسن کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان کرمانشاه ایلام مجلس شورای اسلامی واکسیناسیون کرونا راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند

معاون وزارت اقتصاد حکومت طالبان در نشستی با اشاره به منافع غربی‌ها اظهار داشت دشمنان به‌دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبداللطیف نظری» معاون وزارت اقتصاد طالبان حکومت طالبان در نشست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان گفت: دشمنان مردم افغانستان می‌خواهند یک افغانستان ضعیف و چندپارچه وجود داشته باشد.

وی افزود: ما وظیفه داریم یک افغانستان متحد و قوی را برای نسل‌های آینده خود به میراث بگذاریم؛ این مهمترین رسالت همه ماست.

 معاون وزارت اقتصاد طالبان پیش از این در یک گردهمایی در «غزنی» گفته بود مردم افغانستان از جنگ حمایت نمی‌کنند و حامی نظام اسلامی هستند.

نظری با اظهار اینکه طی 20 سال گذشته حضور نظامیان آمریکایی و ناتو در افغانستان مردم مالک سرزمین خود نبودند، تاکید کرده بود: در حال حاضر این کشور آزاد و مستقل است.

«انس حقانی» برادر سرپرست وزارت کشور طالبان چندی قبل با مسئول دانستن آمریکا برای دو دهه جنگ در افغانستان گفته بود  سازمان سیا برای تجزیه «امارت اسلامی افغانستان» تلاش می‌کند.

یادداشت| از تهییج به جنگ تا حمایت از تجزیه افغانستان؛ «شرق» آرام خواهد ماند، فکری به حال خود کنیدطالبان: سازمان سیا به‌دنبال تجزیه افغانستان استطالبان: به هیچکس اجازه تجزیه افغانستان را نمی‌دهیم

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • هوای لامرد، امروز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • دانشگاه شریف به دنبال راه اندازی انستیتو از دانشگاه سازمان ملل است
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت