Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر قالیباف صبح پنج شنبه در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه حضرت رقیه (س) در گفتگو با معلمان با اشاره به مطالبه یکی از فرهنگیان بازنشسته در زمینه بیکاری جوانان، اظهار کرد: رسیدگی به اشتغال و ریشه کن کردن بیکاری مهم‌ترین موضوع مجلس است.

وی با بیان اینکه فرهنگیان مشکلات و مطالبات بسیاری دارند، افزود: رتبه بندی فرهنگیان طی ۱۰ روز آینده در صحن مجلس بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه شب گذشته در این زمینه بررسی‌های لازم انجام شده است، گفت: مجلس یازدهم تلاش می‌کند تا مشکلات و مطالبات فرهنگیان را در دستور کار قرار داده و برطرف کند.

کد خبر 5311704

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف طرح رتبه بندی فرهنگیان هفته دفاع مقدس ویروس کرونا واکسن کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان کرمانشاه ایلام مجلس شورای اسلامی واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی

به گزارش خبرگزاری مهر، دیوان محاسبات کشور مستند به مفاد ماده ۴ قانون نظام رتبه بندی معلمان و تبصره ۱ ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون مذکور و اصلاحیه آن، آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد.

کد خبر 6086136 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • قالیباف: تا هفته آینده گزارش جمع‌بندی موضوع ارز را به صحن می‌آوریم
  • دعوت جمعی از فرهنگیان بردسکن به مجلس شورای اسلامی
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • ضرورت توجه به مطالبات پرستاران در مازندران
  • رژیم اسرائیل افزایش مالیات‌ها بررسی می‌کند