Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@19:57:24 GMT

وزیر کشور حکم چهار شهردار را صادر کرد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۳۷۶۲

وزیر کشور حکم چهار شهردار را صادر کرد

وزیر کشور حکم شهردارهای شهرهای اهواز، سنندج، شهریار و قرچک را صادر کرد.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی، رضا امینی را به عنوان شهردار اهواز، سید انور رشیدی را به عنوان شهردار سنندج، محمد صادق کولی‌وند را به عنوان شهردار شهریار و  محسن خرمی شریف را به عنوان شهردار قرچک منصوب کرد.

در متن حکم وزیر کشور آمده است: «به موجب این حکم و در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب۱-۳-۱۳۷۵ و اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر سنندج، جنابعالی را به سمت شهردار سنندج منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با عنایت به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، شایسته است با انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه ریزی دقیق، اهداف و سیاست های ذیل را محقق نمائید:

پایبندی به اصول و ضوابط معماری اسلامی- ایرانی و گسترش نمادهای دین و اخلاق،
هویت بخشی به سیما و منظر شهرها و استحکام بناها،
رعایت ملاک های امانت، دینداری، کفایت و کارآمدی،
شفافیت فرآیندها و شناخت گلوگاههای فساد خیز و مبارزه جدی با عوامل آن،
تسهیل، تسریع و انضباط در خدمت رسانی به شهروندان و پوشش فراگیر خدمات شهری،
رعایت توزیع عادلانه خدمات، امکانات و نگاه عدالت گستر به اقشار محروم و آسیب پذیر با رویکرد محله محوری
توجه اساسی به ظرفیت جوانان و رسیدگی ویژه به امور بانوان، ایثارگران، سالمندان و معلولان،
اهتمام جدی  و مسئولانه به توسعه پایدار و حفظ محیط زیست و ارتقاء فضای سبز شهری،
افزایش نشاط و فضیلت های معنوی، فرهنگی و اجتماعی،
توجه ویژه به آبادانی مراکز فرهنگی و مذهبی و ترویج هنجارهای اسلامی،
تکریم و حسن سلوک با مردم و جلب اعتماد عمومی،
جلب مشارکت های مردمی و نوآوری و خلاقیت در ارائه خدمات،
همکاری متقابل با مسئولین ملی و محلی به منظور تقویت مدیریت شهری کارآمد،

امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و در ظل توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم ارواحنا فداه و رعایت کامل قوانین و مقررات مربوط  و لحاظ نمودن سیاست ها و برنامه های مصوب در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.»

منبع: پایگاه اطلاع سانی وزارت کشور

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان احمد وحیدی شهردار سنندج اهواز قرچک عنوان شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد

اسماعیل زارعی کوشا همراه با جمعی از مسئولان استانی با حضور در منزل زنده یاد آرمان بنفشی جوان ۳۶ ساله سنندجی که پس از نجات جان چهار نفر گرفتار در چاه، جان خود را از دست داد، با خانواده داغدار آن جوان مرحوم دیدار و از آنها دلجویی کرد.

اسماعیل زارعی کوشا در این دیدار گفت: کار بزرگی که آرمان بنفشی با نثار جان خود ماندگار کرد افتخار بزرگی برای مردم استان، جوانان شهر سنندج و برای خانواده محترم این عزیز از دست رفته است.

وی گفت: این نمونه از خودگذشتگی بیانگر این است که این فرزند برومند کردستانی، با تربیت اسلامی و سر سفره حلال بزرگ شده و امروز با فداکاری و ایثار، جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشت و قطعا به آرمانی که مدنظرش بود نائل آمد.

وی تمجید و تجلیل از انسان‌دوستی، بزرگمردی و ایثار و فداکاری را وظیفه خود و دیگر مسئولین دانست و گفت: ما آرمان بنفشی را به عنوان الگویی شایسته برای جوانان و نسل‌های آینده شهر و کشورمان می‌دانیم و با هماهنگی شورای شهر و شهرداری، یکی از میادین یا خیابان‌های شهر سنندج را به نام این جوان فداکار نامگذاری خواهیم کرد.

استاندار کردستان از انجام اقدامات دیگری در حوزه رسانه برای معرفی این فداکاری بزرگ در راستای ماندگاری راه و رسم مرحوم آرمان بنفشی خبر داد.

بیشتر بخوانید

جوان سنندجی جانش را فدای نجات همشهریان خود کرد

 روز جمعه سی و یکم فروردین ماه یکی از اهالی روستای خلیچیان در اطراف شهر سنندج پس از اینکه فریاد‌های همسایه باغ خود را می‌شنود، برای کمک وارد باغ آنها می‌شود که می‌بیند چهار نفر داخل چاه آب گرفتار و دچار گازگرفتگی شده‌اند.

این جوان همسایه به نام «آرمان بنفشی» وارد چاه می‌شود و هر چهار نفر گرفتار را که یک پدر و سه پسر بوده‌اند از چاه بیرون آورده و نجات می‌دهد، اما خودش در چاه گرفتار شده و غرق می‌شود و این شروع ماجرایی تکان‌دهنده، اما منجر به پایانی برای خود و آغاز زندگی دیگران شد.

در ادامه به آتش‌نشانی خبر می‌دهند و آنها به محل حادثه می‌رسند و چهار نفر نجات‌یافته از چاه را به بیمارستان کوثر سنندج منتقل می‌کنند، اما «آرمان بنفشی» جوان ناجی که پس از نجات جان چهار نفر گرفتار شده در چاه، دچار حادثه می‌شود و جانش را از دست می‌دهد و زندگی پدر و ۳ پسر را پس از زندگی‌خود نجات می‌دهد، به‌حق آرمان بود و به آرمانش رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود