Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور رئیس کل دادگستری استان زنجان، معاونین دادگستری، کلیه قضات دادگستری استان و سرپرست زندان‌های استان در زندان مرکزی زنجان تعداد ۳۴۱ نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد آزاد شدند. خبرگزاری میزان - با حضور رئیس کل دادگستری استان زنجان، معاونین دادگستری، کلیه قضات دادگستری استان و سرپرست زندان‌های استان در زندان مرکزی زنجان تعداد 341 نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی  در حاشیه این بازدید  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس گفت : در راستای اجرای سیاستهای قوه و تاکیدات رییس قوه قضاییه مبنی بر توجه به امور زندانیان و تعیین تکلیف زندانیان تحت قرار، امروز با حضور ۱۵۱ نفراز قضات استان،  دیدار چهره به چهره قضات با زندانیان در سه حوزه قضایی زنجان ، ابهر و خدابنده برگزار شد.    وی تصریح کرد: نتیجه این حضور و دیدار چهره به چهره با زندانیان آزادی 341 محکوم مالی غیر عمد بود که  این تعداد 167 نفر همین امروز در این مراسم آزاد شدند و مابقی نیز طول هفته جاری با انجام مقدمات اداری از زندان آزاد خواهند شد که این میزان آزادی نسبت به کل جمعیت کیفری زندانهای استان در سطح کشور کم نظیر است .   رییس شورای قضایی استان زنجان با اشاره به اینکه استان در اجرای سیاستهای قوه در بیشتر حوزه ها پیشرو و عملکرد خوبی داشته است افزود: این دومین حضور دسته جمعی مسئولان قضایی استان و همه قضات در سال جاری در زندان بود که نتایج بسیار خوبی حاصل شد  که علاوه بر این مسئولان قضایی و قضات حوزه ها بصورت روزانه و مستمر بازدید از زندان و دیدار چهره به چهره با زندانیان را دارند که اقدامی ارزشمند است.   حجت الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه تعدادی از آزادی های امروز  با کمکهای خیرین استان و حتی سایر استانها محقق شد افزود: امروز آزادی۳۴ محکوم جرایم غیر عمد مالی با اهداء 100 سکه تمام بهار آزادی اهدایی از سوی خانواده مرحوم سلیمانی از تهران و تعداد ۷ نفر از زندانیان با کمک مبلغ 2 میلیارد ریال از سوی خانواده مرحوم ضیاالدین اوجاقلو از زنجان از زندان آزاد شدند.   صادقی نیارکی با تقدیر از همراهی و همکاری قضات استان در اجرای سیاستهای قوه در استان اظهار کرد : منظور ما از این دیدار ها و بررسی مشکلات زندانیان فراهم کردن زمینه آزادی همه زندانیان نیست، بلکه هدف بررسی مشکلات زندان و زندانیان و فراهم نمودن زمینه آزادی محکومان مشمول است که توفیقات خوبی در این خصوص بدست آمده است    رییس کل دادگستری استان زنجان توجه به حوزه اشتغال زندانیان و حوزه فرهنگی در زندان را اقدامی موثر در کاهش آسیب  برای زندانیان و خانواده زندانیان برشمرد و بیان کرد : اداره زندانها برنامه ریزی و پیگیریهای لازم در امر اشتغال و برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی در زندان بعمل آورد .   وی حفظ کرامت زندانیان ، نظارت و مراقبت بر امور زندانیان را از دیگر اقدامات مهم و اثر گذار اداره زندانهای استان بیان کرد و گفت : حفظ حقوق شهروندی و جلوگیری از تضییع حقوق زندانیان با اقدامات مناسب و ارزشمند کادر زندان و زندانبانان محقق خواهد شد    رئیس کل دادگستری استان زنجان با تأکید بر این موضوع که احدی از زندانیان نباید بی جهت و با اتمام دوران تحمل حبس در زندان بمانند گفت : پالایش پرونده زندانیان و نظارت مستمر  در این امر بسیار راهگشاست.   انتهای پیام/     برچسب ها: تجهیزات پزشکی کمک رسانی دستگاه قضایی کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی کمک رسانی دستگاه قضایی کرمان کل دادگستری استان زنجان رئیس کل دادگستری آزاد شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، نمایشگاه عکس گروهی از ۳۰ هفته بازدید از خانه‌ها و بنا‌های قدیمی و سنتی یزد تحت عنوان «دوشنبه‌های رهایی» با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از تاریخ سوم تا هفتم اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ در محل هتل پارسیان صفاییه یزد برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در دو قسمت عکس با دوربین و عکس با موبایل در مجموع از ۸۰ عکس که توسط بازدید کنندگان دوشنبه‌های رهایی از بنا‌ها و خانه‌های قدیمی ثبت کردند، تشکیل شده و مبالغ ورودی این نمایشگاه نیز در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خواهد بود.

گفتنی است پویش دوشنبه‌های رهایی نزدیک به یک سال است که در استان یزد برگزار و هر دوشنبه یک خانه قدیمی جهت بازدید عموم مردم انتخاب می‌شود و بازدیدکنندگان هر کدام مبلغی را در این بازدید جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا می‌کنند؛ که این پویش با استقبال بسیار خوب اهالی استان یزد همراه بوده و تاکنون موجب آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد شده است.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند
  • کتک کاری زندانی های اسرائیلی در بازداشتگاه نیتسان + فیلم