Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@23:26:58 GMT

توضیح درباره فوت «شاهین ناصری» در زندان

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۴۷۰۸

توضیح درباره فوت «شاهین ناصری» در زندان

در پی فوت یکی از محکومان در ندامتگاه تهران بزرگ، روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل زندان‌های استان تهران، در پی فوت یکی از محکومان در ندامتگاه تهران بزرگ، روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در توضیحات روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران آمده است:

محکوم علیه، شاهین ناصری که به دلیل ارتکاب جرایمی از قبیل کلاهبرداری، سرقت، جعل و استفاده از سند مجعول در حال سپری کردن دوران محکومیت خود بوده است، به بهداری زندان مراجعه نموده و اقدامات درمانی توسط پزشک متخصص طب اورژانس انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر گزارش بهداری ندامتگاه، با توجه به شرایط اورژانسی بیمار، فوراً در محل بهداری ندامتگاه، عملیات احیا (ماساژ قلبی، تنفس مصنوعی و تزریق اپی نرفین و فیکس IV Line) به مدت ۴۵ دقیقه انجام می‌گیرد که علی‌رغم تلاش‌های فراوان کادر درمان، زندانی مورد اشاره فوت می‌کند.

در این اطلاعیه تاکید شده است، علت تامه فوت شاهین ناصری در پزشکی قانونی در دست بررسی است و متعاقباً اعلام خواهد شد.

گفتنی است، شاهین ناصری کلاهبرداری حرفه‌ای با هشت سابقه بازداشت به اتهام کلاهبرداری و جعل و استفاده از سند مجعول و محکومیت متعدد قضائی در استان‌های مختلف در همین عناوین بوده است.

کد خبر 524188

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اداره کل زندان های استان تهران فوت یک زندانی در زندان های تهران فوت زندانیان در زندان فوت شاهین ناصری در زندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اداره کل زندان های استان تهران شاهین ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد: به دلیل انجام تعمیرات در خطوط اصلی شبکه توزیع آب همدان، امروز سه‌شنبه از ساعت هشت صبح الی ۱۴ قسمت‌هایی از مناطق شهر همدان قطع می‌شود.

براساس این اطلاعیه، خیابان هنرستان، محوطه نستوه، شکریه، کمال آباد، سعیدیه، مهدیه، سلمان، زمانی و پشت بیمارستان بوعلی با قطعی احتمالی و یا افت فشار آب روبرو خواهند بود.

دفتر روابط‌عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از شهروندان خواست با رعایت الگوی مصرف و قطع مصارف غیر ضروری، یاری رسان این شرکت در توزیع آب شرب باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • نقشه شهر دار الخلافۀ ناصری تهران + عکس
  • این خبرها را از دست ندهید
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان