Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@22:25:28 GMT

تیراندازی در بیمارستان بندرعباس + جزئیات

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۴۸۸۷

تیراندازی در بیمارستان بندرعباس + جزئیات

عاملان تیراندازی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی استان از سرعت عمل بالای پلیس استان و دستگیری ۶ نفر از عاملان تیراندازی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بلافاصله پس از درگیری و نزاع دسته جمعی خبرداد.  

به گزارش رکنا، سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز (اول مهرماه) بیان کرد: در پی اعلام وقوع درگیری و تیراندازی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، بلافاصله مأموران گشت کلانتری و تیم های تخصصی پلیس امنیت عمومی استان در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیرو تیراندازی های ماه گذشته که منجر دستگیری عامل تیراندازی شده بود، متهم در اجرای دستور مقام قضائی روانه زندان لیکن به تازگی از زندان ترخیص که متعاقب آن در حوالی ساعت ۰۳:۰۰ بامداد امروز نامبرده به اتفاق چند نفر دیگر منازعه کرده که طی این درگیری  یک نفر در این زمینه به وسیله اسلحه سرد مضروب و به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شده بود.

تیراندازی در بیمارستان شهید محمدی

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: فرد مذکور جهت پیگیری وضعیت همدست مصدوم خود به بیمارستان مراجعه که در حین درمان مجددا ضاربین با یکدستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نقره ای رنگ با پلاک مخدوش به بیمارستان مراجعه و اقدام به شلیک با اسلحه کلاش می کنند که در اثر آن نامبرده از ناحیه ی زانو مصدوم شد.

سردار جعفری با تأکید براینکه با سرعت عمل پلیس و طی یک عملیات ضربتی هر۶ نفر از عاملان این درگیری در محل حادثه دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاش متعلق به ضاربان کشف شد، تصریح کرد: مصدوم تحت الحفظ در حال درمان می باشد و سایر متهمان نیز جهت ادامه روند مراحل پرونده به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه استان هرمزگان محلی برای جولان افراد هنجارشکن و قانون گریز نیست، خاطرنشان کرد: پلیس استان بصورت شبانه روزی هرگونه تحرک افراد قانون گریز،هنجارشکن، اراذل و اوباش و کسانی که سعی در آشفته کردن بار روانی جامعه دارند را رصد، و  با جدیت و قاطعیت با آنان برخورد می کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تیراندازی بیمارستان اخبار حوادث تیراندازی تیراندازی مرگبار تیراندازی در بیمارستان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ترلان پروانه ترلان پروانه بازیگر ترلان پروانه کودکی بازار آزاد بهاره رهنما بهاره رهنما بازیگر ایرانی فال قیمت دلار بیمارستان شهید محمدی بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به جزیره هرمز تعطیل شد/برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اشتری اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی و مواج بودن دریا، امکان انتقال مسافران از بندر شهید ذاکری شهر قشم به دو جزیره هرمز و لارک طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (هفتم و هشتم فروردین ماه) امکانپذیر نیست.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی حاکم بر آب‌های خلیج فارس، اسکله‌های گردشگری شیب دراز، هنگام، و کندآلو هم تا اطلاع ثانوی تعطیل است اما میهمانان جزیره می‌توانند با استفاده از شناورهایی گردشگری از ظرفیت‌های دیدنی حوزه حرا شامل اسکله‌های سهیلی، گورزین، دهخدا، طبل، گوران و شهر لافت لذت ببرند.

برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس

رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اعلام کرد: هم اینک فعالیت نقل و انتقال گردشگران جزیره قشم در دو مسیر دریایی بندر شهید ذاکری قشم به مقصد بندرعباس و از بندر شهید حقانی به مقصد شهر قشم برقرار است.

وی افزود: تردد خودرویی گردشگران در مسیر دریایی لافت و پل و بالعکس توسط شناورهای لندینگ کرافت (شناورهای ویژه حمل خودرو بر روی دریا) به صورت شبانه روزی برقرار است.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در دور دوم سفرها نیز همچنان با اقبال خوب سفر گردشگران همراه است.

کد خبر 6062680

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 
  • تردد دریایی در قشم برقرار است/ تعطیلی ۳ اسکله گردشگری
  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • اختلافات خانوادگی علت قتل در کرمانشاه
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید/ دستگیری ۲ مظنون حادثه
  • ۳۰ شهید در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان شفا
  • یک پلیس در خاش به شهادت رسید
  • سفر به جزیره هرمز از قشم تعطیل شد / برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس
  • سفر به جزیره هرمز تعطیل شد/برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس
  • شهادت مامور یگان تکاوری پلیس در خاش