Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:12:52 GMT

محور اصلی خانواده، حرکت به سمت تمدن اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۵۱۶۶

محور اصلی خانواده، حرکت به سمت تمدن اسلامی است

ایسنا/خوزستان معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه کانون و محور اصلی خانواده، سبک زندگی و حرکت به سمت تمدن اسلامی است، گفت: زنان در برابر هجمه‌های غربی‌ها و کسانی که می‌خواهند هویت ما را بگیرند و ما را از اصالت‌مان تهی کنند، ایستاده‌اند.

انسیه خزعلی در همایش گنجینه‌های ایثار و عفت و تجلیل از زنان پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس که امروز (اول مهرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: جنگی که قرار بود مصیبت و چالش باشد را به فرصت تبدیل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان بی نظیر، استوار ایستادند و مادران، همسران و خواهران‌شان بدون تردید آن‌ها را یاری کردند و این مقاومت رقم خورد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه این زنان در همه صحنه‌ها ایستادند، افزود: مادرانی که از این جوانان دل کندند، با جهاد اکبر پشت سر آن‌ها ایستادند. همسران‌شان هم محبت آن‌ها را کنار گذاشتند و محبت خدا را برگزیدند و آن‌ها را برای خدا ایثار کردند. دخترانی هم که تا پشت در پدران‌شان را بدرقه کردند، در جهادی بزرگ شرکت کردند و ما مدیون آن‌ها هستیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مسئولان باید هر لحظه این ایثارگری‌ها را در یاد داشته باشند. تعبیرات مادران شهدا هنگام دیدن پیکر فرزندشان، کتاب زندگی است.

وی بیان کرد: این زنان رسالت زینبی را برای ماندگاری پیام‌های دفاع مقدس انجام دادند و این کار، پرورش‌دهنده جوانان و نسل بعد و مدافعان حرم و ایثارگران است؛ ایثارگانی که اکنون هم ستون‌های محکم انقلاب هستند و اجازه نمی‌دهند انقلاب به انحراف یا فساد کشیده شود یا به دست دشمن و نفوذی‌ها بیفتد و اجازه نمی‌دهند دشمن جرات کند نگاه چپ به این کشور داشته باشد.

خزعلی تصریح کرد: اکنون نیز بانوان در جبهه جنگ نرم متوجه رسالت و مسئولیت خود هستند و متوجه هستند که کانون و محور اصلی خانواده، سبک زندگی و حرکت به سمت تمدن اسلامی است. زنان در برابر هجمه‌های غربی‌ها و کسانی که می‌خواهند هویت ما را بگیرند و ما را از اصالت‌مان تهی کنند، ایستاده‌اند.

وی گفت: امید ما به خداوند در همه صحنه‌ها چه در دفاع فیزیکی و چه در دفاع در برابر تهاجم فرهنگی دشمن، ما را به پیروزی می‌رساند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: در زمان جنگ هیچ کس برای انجام کاری، دنبال منفعت نبود و امیدوارم این ایمان و اعتقاد آن دوران به جامعه ما برگردد.

وی با بیان اینکه گاهی جنبه‌های منفی جنگ، بیشتر بزرگ می‌شود گفت: جنبه معنوی، روحیه و سازندگی این جنگ موجب شد فرهنگ جهاد و ایثار به جامعه برگردد. اکنون فشار اقتصادی و روحی بر مردم وارد شده است و باید جبهه‌های جهادی به منظور رفع محرومیت‌ها و حرکت به سمت عدالت فراگیر که از رسالت‌های اصلی و زیربنایی حکومت اسلامی است، ایجاد شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده انسیه خزعلی حرکت به سمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز

ایسنا/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از نجات جان ۱۰ بیمار نیازمند به پیوند اعضا، با ایثار خانواده‌های خوزستانی در هفته جاری خبر داد.

میثم معزی امروز (۶ اردیبهشت‌ماه) در این خصوص به رسانه‌ها اظهار کرد: در کمتر از پنج روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند در استان خوزستان شدیم که به جرأت یک جهش بی‌سابقه بوده است. از همه  عزیزان تشکر می‌کنیم زیرا قطعا این حرکت و همبستگی در ادامه، منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این هفته ۱۰ عمل پیوند داشتیم که چهار مورد پیوند کبد و شش مورد پیوند کلیه بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از کلیه اعضای گروه پیوند اعم از گروه‌های جراحی پیوند، جراحی عروق، ارولوژی، بیهوشی و کلیه پرستاران و کادر پشتیبانی که با اقدامات لازم و فوری، زمینه‌ساز این حرکت زیبا شدند تشکر ویژه و صمیمانه دارم.

جواد شریعتی مدیر مرکز پیوند اعضا بیمارستان گلستان هم در این خصوص گفت: واقعا نمی‌دانم با چه زبانی از خانواده‌های اهداکننده تشکر کنم. با این ایثار و جهاد و کار ارزشمند، ۱۰ انسان به زندگی دوباره بازگشتند و قطعا اجر و پاداش این خانواده‌های ایثارگر نزد خداوند متعال محفوظ است.

وی افزود: امیدوارم فرهنگ اهدای عضو روز به روز توسعه بیشتری یابد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • داریوش ارجمند: تمدن‌ها با کاهش جمعیت از بین می‌روند
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست
  • حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان و بانوانِ سرزمین‌