Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@01:53:33 GMT

پروژه تراموا اصفهان در شورای ششم دنبال می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۵۱۷۵

پروژه تراموا اصفهان در شورای ششم دنبال می‌شود

رئیس کمیسیون حمل و نقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از مباحث مورد نظر شورای شهر در حوزه ترافیک پروژه تراموا است که می‌تواند کمکی برای ناوگان حمل و نقل کلانشهر اصفهان در کنار مترو، اتوبوس و تاکسی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از پروژه رینگ حفاظتی اصفهان، اظهار کرد: رویکرد شورای شهر اصفهان اتمام پروژه‌های عمرانی است و در حوزه ترافیک سعی داریم عبور و مرور و تردد را برای شهروندان آسان کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا باید توجه ویژه‌ای به پروژه رینگ چهارم ترافیکی داشته باشیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نیاز است خیابان‌ها و معابر مرکز شهر که در طرح تفصیلی نیز عنوان شده احداث شود، خاطرنشان کرد: بعضی معابر در محلات مرکز شهر مسدود است که باید رسیدگی و عبور و مرور برای شهروندان داخل مناطق آسان شود.

فلاح تاکید کرد: از مباحث مورد نظر شورای شهر در حوزه ترافیک پروژه تراموا است که می‌تواند کمکی برای ناوگان حمل و نقل کلانشهر اصفهان در کنار مترو، اتوبوس و تاکسی باشد.

وی با اشاره به لزوم داشتن رویکرد فرهنگی نسبت به پروژه‌های عمرانی شهر، تصریح کرد: توجه به فرهنگ در اجرای پروژه‌های ترافیکی اهمیت زیادی دارد تا فرهنگ ترافیک، عبور و مرور و تردد در شهر برای شهروندان تبیین شود.

کد خبر 524171

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر اصفهان حمل و نقل عمومي محمدرضا فلاح شهرداری اصفهان پروژه هاي عمراني تراموا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر اصفهان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت




به گزارش خبرگزاری صداوسیما، به نقل از خانه ملت؛ متن بیانیه فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قاتلوهمْ یعذّبْهم اللّه بأیْدیکمْ ویخْزهمْ وینْصرْکمْ علیْهمْ ویشْف صدور قوْمٍ مؤْمنین
در پی خطای محاسباتی رژیم جنایت کار صهیونیستی و حمله مستقیم به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت رهبری معظم انقلاب، معادله جدیدی در عرصه بازدارندگی تعریف کرده و ضمن به رخ کشیدن توان نظامی خود، رژیم کودک کش صهیونیستی را مجازات کرد.
«عملیات وعده صادق » ضمن آنکه مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان به ویژه مسلمانان را به دنبال داشت؛ در حالی با موفقیت به سرانجام رسید که کشورهای مدعی حقوق بشر؛ تمام توان پدافندی خود را برای حفاظت از رژیم صهیونیستی به کار گرفتند و در این امر نیز ناکام ماندند.
فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، استمرار پیروزی های جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف را از محضر خداوند متعال مسئلت دارد.

دیگر خبرها

  • به دنبال جنگ با ایران نیستیم؛ ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده
  • برگزاری الکترونیک آزمون‌های آموزش و پرورش تا سال ١۴٠٧
  • آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • امیرعبداللهیان: وضعیت در غزه به نقطه جوش رسیده است / به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم
  • جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت 
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر