Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در دیدار استادیاران شبکه تربیتی صالحین استان خراسان جنوبی که در دومین روز هفته دفاع مقدس برگزار شد، افزود: سرفصل‌هایی که در این نشست عنوان شد، خوب است اما باید اولویت‌بندی شود.

وی پاسخ به شبهات و تبیین شرایط موجود برای جلب همکاری حداکثری مردم را از اولویت‌ها برشمرد و گفت: پاسخ به شبهات یک تکلیف و وظیفه است برای نگهبانان جامعه که جامعه را از تهاجم‌ها حفظ کنند و راهکارش هم مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: آنچه تاکنون در انواع پرسمان‌ها یا پرسش‌ها و در آرشیو رادیو معارف و روزنامه‌هایی مثل کیهان وجود دارد دسترسی به آنها مشکل نیست و غنی هم هست لذا پاسخ به پرسش‌ها خوب و لازم است اما کافی نیست.

وی افزود: باید به علت‌ها بپردازیم و سرچشمه‌ها را بخشکانیم؛ تا کی می‌خواهیم پاسخ بدهیم برای مثال باید پاسخ حقوق بشری در نظام مقدس جمهوری اسلامی به آمریکا، فرانسه و انگلیس بدهید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: آنها که باید پاسخگو باشند و اروپایی‌ها که به آمریکا رفتند و طبق آمار ۶۰ تا ۱۰۰ میلیون سرخ پوست بومی را کشتند و روی قبر آنها ایالات متحده آمریکا را ساختند به جمهوری اسلامی مظلوم شبهه وارد می‌کنند که حقوق بشر اینجا ضایع شده و ما باید پاسخ بدهیم؟

وی اظهار داشت: انگلیس در دوران استعمارش در دنیا چه کار کرده و هرجا فسادی است مربوط به اینهاست اکنون شبهه حقوق بشری وارد می‌کند و در فرانسه چه کرده‌اند؛ آزادی را چطور معنا و پای این کلمه آزادی، همه مردم دنیا را تباه کردند.

امام جمعه بیرجند گفت: شما چه طرحی دارید و با چه بیان و ابزاری قصد پاسخ گفتن دارید که اگر آن طرح را پیاده کنیم نه تنها نباید به شبهات پاسخ دهیم و شبهاتی باقی نمی‌ماند بلکه جامعه ما با این قانون‌شکن‌ها و حقوق‌شکن‌های بین‌المللی برخورد می‌کند.

وی افزود: چه فسادی بدتر از اندیشه اینها و اگر منابع فساد را در دنیا و کشور ما ملاحظه کنید بنیاد آن مربوط به همین است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: الان هم به دلیلی که مشتری دارند در مساله ریز و درشتی که در کشور به وجود می‌آید و راهکار، مسئول و تصمیم‌گیر دارد، پس از کار کارشناسی شبهه ایجاد می‌کنند و نه در یک کشور که تعداد زیادی از رسانه‌ها علیه ما هماهنگ عمل می‌کنند.

وی بیان کرد: اولویت این است که مستندسازی شود و از بانک اطلاعاتی که موجود است استفاده کنیم، باید مدعیان دروغین آزادی، تمدن و حقوق بشر را برای جامعه تبیین کنیم که مردم مجهز به پاسخ شوند و کار مشکلی نیست زیرا با ابزار امروز انواع اطلاعات از هر موضوعی که مربوط به اینهاست از مراکز علمی، تحقیقاتی و رسانه‌ای قابل دریافت بوده و صرفا به پاسخ دادن هم اکتفا نکنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شرایطی که امروز به وجود آمده است، بسیاری از مشکلات را تسهیل خواهد کرد البته هنوز دولت به طور کامل روی کار نیامده و فقط وزرا انتخاب شدند و بقیه عناصر دولت قبل هستند لذا وقتی زیرمجموعه هم بیایند بسیاری از مسائل تسهیل خواهد شد.

وی افزود: در این جهت یک موضوع هم در اولویت قرار گیرد و اینکه از مردم کمک گرفته شود، مردم در بیش از ۴۰ سال رنج‌های زیادی کشیدند و رنج‌های زیاد هزینه‌هایی بوده که به خاطر سوء انتخاب یا نفوذ بیگانه برای کشور، مردم، اقتصاد و فرهنگ و جان مردم ایجاد شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: خوشبختانه بنا بر آنچه به صورت کرامت گونه سه سال قبل مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را فرمودند، دولت انقلابی شکل گرفته است.

وی افزود: در شرایطی که بعد از ۴۰ سال در داخل و خارج می‌گفتند ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمن را نخواهد دید، مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را نوشتند که خیلی معنا دارد و البته منحصر به این قضیه نیست و ایشان در دوران‌های مختلف از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در حوادث داخل کشور و قضایایی مثل داعش چنین عمل کرده‌اند.

امام جمعه بیرجند گفت: با همه گزینه‌ها به ما حمله شد که یکی جنگ تحمیلی بود اما مقام معظم رهبری فرمودند نظام اسلامی آمده و باید دولت اسلامی بیاید زیرا مهمتر از قانون که نظام است مجری قانون است و برای مثال می‌توانید قرآن را به معاویه بدهید و او اسلام را اجرا کند یا قانون عدل را به یزید بدهید، اجرا می‌کند؟

وی تصریح کرد: نهضت پیروز شده، بینی دشمنان به خاک مالیده و پیشرفته‌ترین قانون اساسی نوشته شده است اما هنوز تا آرمان‌ها فاصله داریم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با طرح این موضوع که چگونه دولت اسلامی باید شکل بگیرد؟ گفت: دولت جوان و انقلابی که دو یا سه سال قبل اشاره شد و از آینده کسی خبر نداشت، تحریم‌ها، ناامیدی‌ها، کارشکنی‌ها، توطئه‌ها و کرونا به جای خود اما در سال ۱۴۰۰ قبل و بعد از انتخابات اوج کرونا بود و در جو توطئه‌ها اگر ۲۸ خرداد همراه با اوج کرونا بود چه بازی در می‌آوردند.

وی افزود: برخلاف تصور همگان نه تنها انتخاب بلکه حماسه‌ای خلق شد که همان دولت انقلابی و جوان است و رهبری روزی فرمودند که قابل باور نبود و نشان داد مردم وقتی به دولتی اعتماد کردند و دولت و مردم و نظام دارای یک آرمان شدند، خیلی کارگر است.

امام جمعه بیرجند گفت: البته خیلی سعی شد که مردم ناامید شوند و از صحنه کنار بروند اما مردم ناامید نشدند چون ایمان آنان به خدا و نه به دیگران و برجام بود.

وی اظهار داشت: اگر همه کارها درست شود چنین دولتی مربی مردم است همانطور که دولت فاسد، منشاء مفاسد برای مردم است و وقتی گرسنگی را در مردم ایجاد کند سر از دزدی، کم‌فروشی و مشکلات دیگر در می‌آورد و اقتصاد خانواده به هم می‌ریزد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: وقتی دولت انقلابی سر کار می‌آید کارش اصلاح امور مردم و اقتصاد و فرهنگ مردم است.

وی جامعه اسلامی را فرزند دولت اسلامی دانست و گفت: وقتی در یک خانواده پدر و مادر با علم و دانش و اخلاق و برنامه برای فرزندان طرح داشته باشند آنان موفق می‌شوند و برعکس لذا نسبت مردم با دولت نیز همین گونه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در مرحله بعد از دولت اسلامی آرمان تمدن اسلامی مطرح بوده و خیلی حساب شده است لذا یکی از سرفصل‌های اولویت‌دار این است که از مردم با تبیین این مطلب که شما از آرمان خود دور بودید و حالا در راه آرمان قرار گرفتید، کمک گرفته شود.

وی گفت: جای دیگر هم یادآور شدم که دولت مردم را آگاه کند که در شرایطی تحویل گرفته است و متخصصان فن و مطلعین مردم را مطلع کنند که چقدر کسری بودجه و مشکلات اقتصادی به ارث بردیم و چقدر اوراق قرضه فروختیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: در این صورت هم مردم امیدوار شوند و هم در جهت همکاری با دولت با توجه به اعتمادی که دارند بدانند این دولت با دست خالی می‌خواهد کار کند که شدنی است اما شرط این است مردم انقلابی که این حماسه را آفریدند از این پس نیز همکاری کنند.

وی با بیان اینکه تجدید انقلاب شده است گفت: همانطور که آحاد ملت اوایل انقلاب با دست خالی دنیای استکبار را زمین‌گیر کردند الان هم باید از مردم همکاری حداکثری با دولت در جهت آرمان‌های خود مردم درخواست شود و در اولویت است.

امام جمعه بیرجند گفت: امیدواریم بعد از تعیین مدیریت‌ها که کار به دست دولت برسد، بسیاری از مسائل و مشکلات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و هرزه‌گری‌ها به اسم گردشگری حل شود.

وی اضافه کرد: گردشگری یک صنعت بسیار درآمدزا همراه با صدور فرهنگ است یعنی بهترین کار است اما از این چه ساختند، یک مفسده خانه و نتیجه آن هیچ؛ در محیط زیست هم به همین صورت بود و نخست وزیر اسبق انگلیس در قالب گردشگری شهرهای ایران را گشت.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: وزیر گردشگری دولت سیزدهم ابتدا اعلام کرده که گردشگری ما اسلامی و ارزشی است لذا در این شرایط چقدر می‌توانید از این ظرفیت به عنوان سرمایه‌ای عظیم در صدور فرهنگ و انقلاب بهره بگیرید.

وی افزود: به لطف خدا این حماسه آفریده شد و آنچه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب فرمودند، الهامات الهی است و مایه امیدواری است که امید به خداست و دلیل‌اش روشن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به  استادیاران شبکه تربیتی صالحین گفت: اولویت‌ها در این سرفصل‌ها را مشخص و از افراد متبکر استفاده کنید، در این جهت از انواع صاحبنظران به‌صورت حضوری و غیرحضوری بهره بگیرید.

وی اظهار داشت: امروز نظام و مردم و دولت ما یکی هستند و دولت رجایی و دولت اسلامی است که اگر اختلاف و مسائل و ناهماهنگی بوده مربوط به گذشته است و از مردم به صلاح مردم کار کنید.

برچسب‌ها خراسان جنوبی گام دوم انقلاب دولت سیزدهم سید علیرضا عبادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی گام دوم انقلاب دولت سیزدهم خراسان جنوبی گام دوم انقلاب دولت سیزدهم سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حجت الاسلام و المسلمین عبادی امام جمعه بیرجند گفت مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب دولت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، روحانیان و ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با انتشار بیانیه‌ای، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

در متن این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

فلسطین پاره تن جهان اسلام است. امام خمینی (ره)

بار دیگر مردم جهان و مجامع بین المللی شاهد جنایت هولناک دیگری از طرف صهیونیستهای خون آشام در بیمارستان الشفاء غزه مظلوم و مقاوم شدند.

ماشین نسل‌کشی این کیان منحوس و جنایتکار با هتک حرمت بانوان، دختران و کشتار مجروحان غیر نظامی و کادر پزشکی در برابر دیدگان افکار عمومی، سازمان و نهادهای بین المللی خوی درندگی و ددمنشی خود را هر چه بیشتر نمایان نمود.

 این مولود نامشروع استکبار جهانی که نطفه منحوس آن با قتل عام و جنایت بسته شده است در شش ماه گذشته چنان جنایت وحشتناکی را مرتکب شده است که تاریخ کمتر آنرا سراغ دارد.

امروزه بر همه کشورهای اسلامی، عربی، و آزادمنشان جهان لازم است که با تمام توان در مقابل این فجایع هولناک ایستاده، جلوی این نسل کشی وحشیانه را گرفته و با سران جنایتکار این رژیم کودک کش برخورد قاطع نمایند.

 ما روحانیون، ائمه جمعه، جماعات و طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت آذربایجان‌غربی همگام با هم میهنان مومن، با بصیرت و انقلابی اقصی نقاط ایران اسلامی، ضمن محکوم نمودن این جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر، آمادگی خود را جهت جهاد و مبارزه بر علیه این جرثومه جعلی و منحوس طبق رهنمودهای امام مسلمین حضرت امام خامنه‌ای اعلام نموده و از همه علماء و خطباء و ائمه جمعه و جماعات شیعه و اهل سنت استدعا داریم در این ماه مبارک رمضان ضمن روشنگری توطئه و خطر صهیونیزم علیه امنیت مسلمانان و کشورهای اسلامی، مردم را در راستای مبارزه همه جانبه با این رژیم جنایتکار تشویق و ترغیب نمایند.

ومکروا و مکرالله والله خیر الماکرین
والسلام و علیکم و رحمه الله و برکاته
 روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت آذربایجان‌غربی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه
  • تظاهرات مردم ورامین در دفاع از مردم مظلوم غزه
  • اجتماع مردم بیرجند در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند
  • تجمع مردم بیرجند در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی
  • رئیس‌جمهور: رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر ضروری است
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند
  • پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به اظهارات یک نماینده