Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@13:15:01 GMT

جلب رضایت شهدا منوط به پیروی از ولایت فقیه است

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۵۱۸۳

جلب رضایت شهدا منوط به پیروی از ولایت فقیه است

سعید عمرانی روز پنجشنبه در شانزدهمین یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران دستگاه قضایی گلستان در تپه نورالشهدا گرگان با اشاره به دور شدن مسیر کشور از برخی آرمان های اول انقلاب از جمله مردم داری و پرهیز از اشرافی گری گفت: برخی مسوولان با نادیده گرفتن این ارزش ها، ما را در مقابل شهدا شرمنده کردند و به همین دلیل نتوانستیم پرچم نظام و انقلاب را آنطور که شایسته است، برافراشته نگهداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دادستان کل کشور مردم داری را یکی از آرمان مهم جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: وقتی سردار قاسم سلیمانی به شهادت رسید، عده زیادی در مراسم تشییع جنازه وی شرکت که یکی از دلایل آن نزدیکی ایشان به مردم بود.

ادای احترام معاون دادستان کل کشور به شهدای گمنام مدفون در تپه نورالشهدا گرگان

حیدر آسیابی رییس کل دادگستری گلستان هم در این مراسم با تاکید بر ضرورت ادامه روند رو به پیشرفت ایران اسلامی در همه عرصه‌ها گفت: دشمن بیشتر از این که از پیشرفت‌های نظامی و تکنولوژی ایران نگران باشد از روحیه ایثارگری و شهادت طلبی مردم ما هراس دارد.

۵۶۰  نفر از خانواده‌های ایثارگران و شهدا در دادگستری گلستان مشغول فعالیت هستند.

۳۳ هزار رزمنده گلستان برای دفاع از میهن و پایداری انقلاب به ندای امام خمینی لبیک گفته و در مناطق عملیاتی حضور یافتند و در این راه بیش از سه هزار و ۷۰۰ هزار شهید و حدود ۱۲ هزار جانباز و یک هزار و ۱۷۹ نفر آزاده کارنامه پرافتخار مردم این خطه شمالی ایران در طول جنگ تحمیلی است.

برچسب‌ها دادستانی کل کشور گرگان گلستان هفته دفاع مقدس قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادستانی کل کشور گرگان گلستان دادستانی کل کشور گرگان گلستان هفته دفاع مقدس قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان

سرهنگ علی اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلاورمردان ارتش و تقدیر و تشکر از همشهریان به پاس همکاری همیشگی در مراسم‌های مختلف اظهار کرد: در راستای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش محدودیت‌های تردد و ممنوعیت‌های توقف اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس از ساعت یک بامداد ۲۹ فروردین تا پایان مراسم توقف هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان فرایبورگ، خیابان فیض، ضلع شمالی و جنوبی خیابان آزادگان و دورتادور میدان بسیج ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تاکید کرد: همچنین از ساعت ۶ صبح فردا، تردد هرگونه وسیله نقلیه از تقاطع‌های آزادی- فرایبورگ، شیخ صدوق- سعادت آباد، فرایبورگ- سعادت آباد، فیض خیابان آیت الله حاج آقا رحیم ارباب به سمت میدان بسیج و گلستان معطر شهدا و همچنین کلیه خروجی‌های بزرگراه شهید همت و میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا ممنوع خواهد بود.

وی گفت: شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6079401

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» در پادگان دوکوهه
  • ارتش خود را خدمتگزار مردم و سرباز ولایت می‌داند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • هر دستی که به سمت کشور دراز شود قطع می‌شود
  • نماینده ولی‌فقیه درسیستان وبلوچستان:ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم
  • ارتش آماده‌تر از همیشه برای دفاع از کشور
  • قدردانی نماینده ولیّ‌فقیه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • ایران در برابر هیچ تجاوزی ساکت نمی‌نشیند
  • عبور موشک از آسمان اصفهان و بانگ تکبیر مردم در گلستان شهدا
  • تجمع مردم کرمان و جبهه انقلاب فرهنگی در گلزار شهدا ی کرمان