Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، طبق مصوبه هیات مدیره این شرکت مبنی بر شروع دوره جدید مدیرعامل از ابتدای مهرماه، مراسم معارفه علیرضا عاصم یوسفی مدیرعامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، صبح امروز پنجشنبه اول مهرماه با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران مجموعه های ورزشی و مدیران ستادی برگزار شد.

در این مراسم، عاصم یوسفی طی سخنانی به اهداف و برنامه های پیش روی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اشاره و از معاونین و مدیران مربوطه، خواست برنامه های زمان بندی شش ماهه خود را جهت پیشبرد و توسعه شرکت ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه، معاونین و مدیران به معرفی خود و مجموعه‌های مربوطه مربوطه پرداختند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شرکت توسعه و اماکن ورزشی فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ویژه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان برای افزایش ماندگاری گردشگر در اصفهان

رئیس اداره حرایم وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر نقش ویژه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در افزایش ماندگاری گردشگر در اصفهان گفت: هر چقدر جاذبه‌های گردشگری افزایش پیدا کند، ماندگاری گردشگری در شهر بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر ارجمند با حضور در عرصه‌های جدید عملکردی و گردشگری شرکت توسعه سیاحتی سپاهان اظهار کرد: امروز فرصتی شد تا از سرمایه‌گذاری که در حوزه گردشگری و این سایت بسیار فاخر انجام شده، بازدید کنیم که کارهای بسیار خوبی انجام شده و شاهد آن هستیم.

وی افزود: اصفهان یکی از مهم‌ترین شهرهای تاریخی و گردشگری ما است و باید سرمایه‌گذاری قابل توجهی در این شهر انجام شود و مجموعه مدیریت شهری، شهرداری اصفهان و شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در این زمینه کارهای خوبی انجام داده‌اند و به ماندگاری گردشگری در اصفهان کمک می‌کنند.

رئیس اداره حرایم وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه هر چقدر جاذبه‌های گردشگری افزایش پیدا کند، ماندگاری گردشگری در شهر بیشتر خواهد شد، بیان کرد: کارهای خوبی صورت گرفته و بازسازی‌های خوبی انجام شده و طرح توسعه‌ای که در برنامه‌های شرکت وجود دارد، به تقویت مجموعه کمک خواهد کرد.

وی با تاکید بر نقش ویژه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در افزایش ماندگاری گردشگر در اصفهان ادامه داد: مجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل میراث فرهنگی استان در کنار شرکت توسعه گردشگری سپاهان و شهرداری اصفهان هستند و قطعاً از سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استقبال خواهیم کرد و هر کمکی که از دست‌مان بر بیاید چه در بخش توسعه و چه در بخش احیای مجموعه تله‌کابین و فضاهای اقامتی، تفریحی و پذیرایی انجام خواهیم داد.

ارجمند با بیان اینکه امروز از ضلع جنوب شرقی مجموعه کوه صفه بازدیدی داشتیم و این ناحیه جز حریم آثار تاریخی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم کارگشایی در بحث احداث هتل و فضای اقامتی داشته باشیم و از همه مهم‌تر اگر مجموعه مدیریت شهری، شهرداری اصفهان و شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در قالب پروژه‌های توسعه گردشگری برنامه خاصی داشته باشند، به آنها کمک خواهیم کرد.

کد خبر 744951

دیگر خبرها

  • بازدید از اماکن تاریخی فارس، امروز رایگان است
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • طرح‌های توسعه، راهبرد حیاتی برای بقا و پیشرفت
  • بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان، هیچ خدمتی مؤثر واقع نخواهد شد
  • نقش ویژه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان برای افزایش ماندگاری گردشگر در اصفهان
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • برخورداری ۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه