Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پرویز توسلی زاده روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و افتتاح نمایشگاهی با عنوان «لباس سربازی» در دادگستری استان کرمانشاه افزود: باید تلاش کنیم یاد و خاطره رشادت‌ها، فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگران را بیش از پیش گرامی بداریم.

وی در ادامه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، سلامت و کارآمدی توأمان قوه قضاییه را ۲ هدف راهبردی و مهم این دستگاه می دانند که با تحقق این اهداف، با وجود یک مجموعه کاملا کارآمد و سالم، احساس رضایت و امنیت بیشتری برای جامعه به ارمغان می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان ساخت: طی ۲ سال گذشته دستگاه قضایی استان اهتمامی جدی بر روی تحقق این ۲ هدف داشته است و بحمدالله به نتایج بسیار خوبی رسیده است.

توسلی زاده در پایان یادآور شد: یکی از تفاوت‌های مهم نظام جمهوری اسلامی با دیگر نظام ها این است که اساس نظام اسلامی بر پایه اطاعت از خداوند و بر محور تفکرات اسلامی بنا شده است و براساس مفاهیم و ارزش‌های الهی اداره می شود لذا معتقدیم همه کارها باید به قصد قرب الهی و مطابق با ارزش‌های اسلامی و اعتقادی انجام شود و در دادگستری استان نیز همانند سایر حوزه های کشور تلاش شده تا تمام فعالیت ها بار ارزشی و اعتقادی داشته باشد.

هفته دفاع مقدس یعنی ما می توانیم 

در ادامه مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یعنی ما می‌توانیم و ما مقتدریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین «شمس الله جلیلیان» افزود: خودباوری و تکیه بر ایمان باعث شد که دشمن در طول دوران دفاع مقدس مقابل ایران اسلامی زانو بزند و عقب‌نشینی کند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه تصریح کرد: همین اقتدار بود که باعث شد دشمن دنبال مذاکره باشد اما با درایت امام راحل (ره) مقابل دشمن ایستادیم و به پیروزی رسیدیم.

حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام از آیات قرآن و حضرت اباعبدالله الحسین الگو گرفتند، بیان داشت: قرآن کریم یاد خدا، اعتماد الهی و وحدت امت را عامل پیروزی می داند.

وی در پایان با بیان اینکه باید واقعیت‌های دفاع مقدس بیان شود تا تحریف نشود، گفت: شهید سلیم قنبری بعنوان شهید شاخص سال جاری معرفی شده‌اند که دادگستری کل استان کرمانشاه نیز اقدام به برگزاری نمایشگاه باشکوهی در این خصوص کرده‌ است که جا دارد از این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

در خاتمه ضمن اجرای برنامه توسط مداح اهل بیت (ع) به مناسبت اربعیت حضرت سید الشهدا (ع) و رونمایی از ۲ کتاب دفاع مقدس با عناوین «سلول افضلیه»  و «پلاک»  نمایشگاهی با عنوان «لباس سربازی» به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط رییس کل دادگستری و دیگر مسوولین ارشد استانی افتتاح شد.

جنگ تحمیلی در استان کرمانشاه شروع و در این استان با نابودی منافقین در عملیات مرصاد پایان یافت.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس هفته دفاع مقدس جمهوری اسلامی قوه قضاییه دادگستری کل استان کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس هفته دفاع مقدس جمهوری اسلامی قوه قضاییه دادگستری کل استان کرمانشاه استان کرمانشاه هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش دژ مستحکم نظام مقدس اسلامی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: ارتش امروزه به عنوان دژ مستحکم نظام مقدس اسلامی به شمار می‌رود، که این مسیر پرافتخار را با تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور و ناامید سازی جبهه دشمنان ادامه می‌دهد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در آستانه 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی در پیامی این روز تاریخی را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است:

"با پیام تاریخی و حیات بخش امام خمینی (ره) در سال 1358 ارتش تولدی نو یافت و ارتش جمهوری اسلامی ایران پا به عرصه وجود گذاشت. روز ارتش روز به رخ کشیدن قوت و اقتدار نظام اسلامی، نمایش اتحاد نیروهای مسلح و تجدید میثاق ملت قهرمان با ارتش پر افتخار جمهوری اسلامی ایران است، ارتش مقتدر و مکتبی که با تمام وجود در مسیر پاسداری از نظام مقدس اسلامی و ملت با صلابت ایران در برابر دشمنان قسم خورده ایستاده است.

به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ملت و ارتش از هم جدایی ندارند و امام خامنه ای مدظله العالی نیز همواره تاکید دارند که ارتش امروز، یک ارتش منظم، محکم، منضبط و با تجهیزات عالی است و در واقع ارتش، یک سرمایه و ذخیره و اندوخته برای این ملت است.

کارنامه ارتش انقلابی و مکتبی جمهوری اسلامی ایران در سایه ایثار و از خودگذشتگی و فداکاری‌های آحاد نیروهای آن به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس درخشان، افتخارآمیز و غرور برانگیز است، پیوند میان ارتش و مردم در ایران اسلامی مثال زدنی است و ارتش چهره هایی والامقام نظیر شهیدان صیاد شیرازی ، دوران، کشوری، قرنی، بابایی و ستاری را تقدیم انقلاب کرده است.

ارتش مایه غرور و عزت ایران اسلامی است

آنچه امروز از ارتش قهرمان مشاهده می‌کنیم، پشتوانه عمیق معنوی و روحیه جهادی و انقلابی است که در کنار دیگر نیرو‌های مسلح و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به عنوان دژ مستحکم نظام مقدس اسلامی به شمار می‌رود، که این مسیر پرافتخار را با تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور و ناامید سازی جبهه دشمنان ادامه می‌دهد.

نیروهای بصیر، فداکار و غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان داده‌اند با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا همواره در کنار مردم قرار دارند، چنانکه در بحران‌هایی مانند کرونا، سیل، زلزله هر آنجا که نیاز بوده، نیروهای غیور ارتشی با تکیه بر عقیده انقلابی خویش در کنار مردم بوده و شعار ارتش فدای ملت را به راستی تحقق بخشیده‌اند.
اینجانب درکمال افتخار و ابتهاج، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای ارتش همیشه قهرمان و به پاس رشادت‌ها و رادمردی‌های ارتشیان غیور و سلحشور این روز تاریخی را به محضر فرناندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)، آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان غیور و ایثارگر ارتش به خصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارتشی تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق هرچه بیشتر ارتش سر افراز و غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران را در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان، ایران اسلامی را خواستارم.(اجرکم عندالله و من الله التوفیق)"

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • ارتش دژ مستحکم نظام مقدس اسلامی است
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست