Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – طی روزهای گذشته مذاکرات فشرده‌ای بین مسئولان باشگاه تراکتور و وکلای کوین کنستانت و پاتریک دی‌وایلد در دفتر استانبول انجام شده و توافق نهایی برای پرداخت بدهی‌های آنها صورت گرفته است. 

بر اساس توافق انجام گرفته، به زودی مبلغ بدهی کنستانت و پاتریک به حساب‌شان واریز خواهد شد. همچنین این مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور نیز پس از دریافت مطالبات‌شان، این موضوع را به فیفا اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق برنامه ریزی انجام گرفته از سوی باشگاه، مذاکره با سایر شاکیان انجام و پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال تراکتور تا اواسط هفته آتی باز خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور کوین کنستانت تراکتور کوین کنستانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده ستاره سابق رئال مادرید به مرگ تهدید شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خانواده آنخل دی‌ماریا، یکی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده‌اند!

به نقل از ورزش سه این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

به گزارش‌ رسانه‌های آرژانتینی یک خودرو، تابلویی را در مقابل محلی که این مرد 36 ساله معمولاً در آن زندگی می‌کند، خطاب به خانواده دی ماریا گذاشته است. روی این تابلو پیامی نوشته شده که حتی ماکسیمیلیانو پولارو، فرماندار روزاریو، نمی‌تواند امنیت آن‌ها را در صورت بازگشت به این شهر تضمین کند.

روی این تابلو این پیام نوشته شده است: "به پسرت آنخل بگو به روزاریو برنگردد، چون ما یکی از اعضای خانواده را خواهیم کشت. حتی پولارو هم قرار نیست شما را نجات دهد. ما یادداشت‌های کاغذی نمی‌گذاریم، ما فقط گلوله‌ها و افراد کشته‌شده را به‌جا می‌گذاریم."

روزاریو، یکی از بزرگترین قطب‌های کشاورزی جهان، شاهد افزایش شدید خشونت از سوی گروه‌های قاچاق مواد مخدر بوده است. این شهر بندری به گفته کارشناسان اخیرا به یک محل مناسب برای توزیع موادمخدر تبدیل شده است.

دی ماریا در سال 2007 پس از انجام 36 بازی برای روزاریو سنترال، باشگاه دوران کودکی خود را ترک کرد و سپس با بنفیکا امضا کرد. او طی 3 سال 125 بازی برای این باشگاه پرتغالی انجام داد. او سپس پرتغال را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست. سپس این ستاره آرژانتینی به منچستریونایتد، پاری سن ژرمن و یوونتوس رفت و سپس به بنفیکا بازگشت.

لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین، نیز سال گذشته در نامه‌ای پس از حمله افراد مسلح ناشناس به سوپرمارکت متعلق به خانواده همسرش، تهدید شده بود. در ماه مارس، مردی ناشناس سوار بر موتور و به کرکره‌های فلزی روی پنجره‌ها و درب ورودی این مغازه شلیک کرد. گزارش شده بود که 14 تیر به این مغازه شلیک شده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888244

دیگر خبرها

  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • مربی دروازه‌بانان سابق پرسپولیس به الریان رفت
  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!
  • ایرانیان جایگاه چندم گردشگران خارجی استانبول را دارند؟
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت
  • دارودسته مربی سابق علیه سرمربی تیم ملی | مربیان ایرانی به خط شدند
  • خانواده ستاره سابق رئال مادرید به مرگ تهدید شدند
  • واکنش رسمی باشگاه میلان به مصاحبه احساسی وینیسیوس جونیور / عکس