Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگی سیمنوف، کشتی گیر ۲۷ ساله روس است که عناوین جهانی و قاره ای متعددی به نام خود زده است. سیمنوف که در المپیک ۲۰۲۰ در وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی حاضر بود، توانست مقام سوم و مدال برنز رقابت ها را مال خود کند. 

سیمنوف همچنین یک قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸ هم در کارنامه دارد و حالا از طریق همکار افتخاری‌مان، آقای یدالله محمدی، صحبتی با این ورزشکار پرافتخار داشته ایم که می خوانید:

عملکرد خود را در المپیک چگونه دیدید؟ سخت ترین مسابقه شما با کدام ورزشکار بود؟

در مرحله یک چهارم نهایی کشتی‌گیر گرجی عملکرد به نسبت خوبی به من داشت و همین عاملی شد تا با نتیجه ۳بر یک من را ببرد اگر چه می توانستم بهتر عمل کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اعتقاد من مشکلات کمی درآن دیدار برای من از لحاظ مصدومیت وجود داشت که مانع شد تا خوب کشتی نگیرم.

نظر شما در مورد عدم حضور تماشاگران در المپیک چیست؟

می خواستم با حضور تماشاگران کشتی های بهتری را اجرا کنم، زیرا فضا با حضور آنها خیلی بهتر و مهیج تر است چرا که آنها هستند با تشویق های خودشان اتمسفر خوبی به ما منتقل می کنند تا بهتر کشتی بگیریم، اما نباید از یاد برد من آنچه در مورد سلامتی خودم می توانم انجام دهم مهمتر از هر عامل دیگری است.

نظر شما در مورد چهارمین مدال طلای پیاپی لوپز چیست و چه چیزی باعث موفقیت او در این سال ها شده است؟

لوپز یک ورزشکار بزرگ و استثنائی است آن هم در ۳۹ سالگی و با چنین فرم آماده ای که از خودش در المپیک نشان داد و بنابراین از تمام جهات می توان او یک را ورزشکار بزرگ و قابل احترام دانست. من فکر می کنم تعداد کمی از مردم قادر به تکرار این عناوین و افتخارات بزرگ که او به دست آورده خواهند بود. مشخصا طبیعی است او در تمام این سال ها زندگی سالم و تمرینات حرفه ای داشته که باعث شده در چهار دوره المپیک به مدال طلا برسد.

سطح این المپیک با المپیک ریو چه تفاوتی داشت؟

البته همه این رویدادها در توکیو از نظر روانشناختی دشوار بود زیرا همه ورزشکاران نمی توانستند با آن وضعیتی که از لحاظ بیماری کووید ۱۹ وجود داشت به خوبی کنار بیایند، هر چند سازماندهی و برنامه ریزی برای من بدتر نبود. اکنون واقعاً ترسیم ما این شده است با پایان یافتن المپیک توکیو هدف‌گذاری خودمان را به موفقیت بیشتر درالمپیک پاریس تنظیم واولویت بندی کرده ایم و امیدوارم در آنجا بهتراز توکیو عمل کنم.

نظر شما در مورد کشتی های میرزازاده چیست و عملکرد او را چگونه دیدید؟

امین میرزازاده واقعا یک ورزشکار بزرگ و قابل احترام است، اما در آینده به طور حتم و مطمئنا او یک رقیب جدی و سر سخت برای من و سایر کشتی گیران خواهد بود. البته خود کشتی گیران ورزشکاران بسیار قوی هستند. در این جا می خواهم برای او آرزوی موفقیت کنم.

برنامه های شما برای مسابقات نروژ چیست تا همه چیز برای شما در آنجا خوب پیش برود؟

هنوز معلوم نیست که آیا من به مسابقات جهانی نروژ می روم یا نه، زیرا همه چیز بستگی به کادر مربیگری دارد اگر صلاح بدانند من در آنجا می جنگم تا بهترین نتیجه ممکن را هم برای خودم و هم کشورم به دست بیاورم. بنابراین در شرایط فعلی تمام فکر و خیال من در مورد آمادگی خوب و تمرینات منظم برای حضور موفقیت آمیز در بازی های المپیک بعدی است. من می خواهم بهتر آماده شوم و بیشتر تمرین کنم تا در پاریس به نسبت توکیو نتیجه بهتری را بگیرم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک

به گزارش همشهری انلاین محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران عبور کند.

سعید اسماعیلی ستاره ۲۰ ساله کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال‌های طلای نوجوانان و جوانان جهان، چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان قهرمانی آسیا نیز با اقتدار بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

طبق شنیده‌ها کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده اعزامی ایران به المپیک پاریس، قصد دارد گرایی و اسماعیلی را به تورنمنت رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود،‌ اعزام کنند تا در نهایت با توجه به نتایج به دست آمده یا مبارزه رو در رو نسبت به انتخاب ملی‌پوش اعزامی ایران به المپیک از میان گرایی و اسماعیلی اقدام کند.

توانایی‌های فنی اسماعیلی در حدی است که برخی کارشناسان و تصمیم‌گیران فنی او را فنی ترین فرنگی‌کارد ایران بعد از دوران طلایی حمید سوریان می‌دانند.

از سوی دیگر گرایی نیز هر چند طی یکی دو سال اخیر از دوران اوج خود فاصله گرفته و با مشکل کاهش وزن نیز روبرو است، اما نمی‌توان به سادگی از کنار شایستگی و تجربه او گذشت.

کد خبر 846625 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • رنگرز: انتظار از کشتی در المپیک نباید بیشتر از یک طلا باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد