Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@23:23:51 GMT

آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۷/۱)

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۵۴۶۷

آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۷/۱)

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

طراحی اینفوگرافیک: شبنم نعیمی پربیننده ترین ۱۶ فایده شگفت انگیز رسیدگی به پوست صورت چرا آسترازنکا کمیاب شده است؟ ثبت نام واکسن کرونا ( بروزرسانی جدید ) آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۶/۳۱) این افراد نباید واکسن کرونا بزنند!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ احسان مؤمنی اظهارداشت: در سال ۱۴۰۲ بحث برخورد با تخلفات ساکن در اولویت کاری تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفت.

سرهنگ مؤمنی گفت: تمام همکاران بنده مکلف شده‌اند که در هر کجا که تخلف ساکنی را مشاهده کردند با آن به صورت جد برخورد کنند چرا که در نیمه دوم سال ترافیک سنگین‌تری را در سطح معابر شهر تهران شاهد هستیم. همچنین به خاطر نظم بخشی هر چه بیشتر به معابر و روان سازی ترافیک و نیز کاهش تصادفات برخورد با تخلفات ساکن در اولویت کاری همکاران بنده قرار گرفته است.

وی افزود: در سال گذشته حدود ۱۲ میلیون تخلف ساکن در شهر تهران مورد اعمال قانون قرار گرفت یعنی به طور میانگین روزی ۳۳ هزار وسیله نقلیه که مرتکب تخلف ساکن شده بودند اعمال قانون شدند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: اعمال قانون تخلف توقف در پیاده رو در سال ۱۴۰۲ حدود ۵۰۳ هزار مورد بوده است که روزی ۱۴۰۰ وسیله نقلیه‌ای که در پیاده روهای سطح شهر تهران پارک کرده بودند توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ اعمال قانون شدند.

سرهنگ مؤمنی افزود: این اعمال قانون‌ها و برخوردها درخواست شهروندان است که از پلیس مطالبه گری داشتند که چرا این وسایل نقلیه در پیاده روها پارک کرده‌اند.

وی گفت: اعمال قانون‌ها به این صورت است که تیم‌های گشتی پلیس راهور تهران بزرگ در صورت مشاهده تخلف پارک در پیاده رو با این تخلف برخورد می‌نمایند و همچنین تیم‌های پیاده در همان تقاطع و یا محلی که مستقر هستند باید این اعمال قانون‌ها را انجام و تقاطع و محل را پاکسازی کنند. همچنین همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ و یا همان مرکز مانیتورینگ از طریق دوربین‌های سطح شهر هر کجا که تخلف ساکن و یا پارک در پیاده رو را مشاهده نمایند خودرو را اعمال قانون و برای آن جریمه صادر می‌کنند.

کد خبر 6080661 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت
  • جزییات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد/ پزشک متخصص ۱۸۹ هزار تومان
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم