Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۴۰ روز است که حسن روحانی، دوران ریاست جمهوری‌اش تمام شده و از سخنرانی‌های هر روزه‌اش خبری نیست و از خودش هم خبری نیست! او برای درگذشت سرلشکر فیروزآبادی هم پیام تسلیت نداد. گرچه در روز‌های پایانی ریاست جمهوری‌اش هم که در المپیک مدال گرفتیم، پیام تبریکی صادر نکرد تا معلوم شود او اگر رئیس‌جمهور نباشد، برایش مهم نیست در دیگی که برای او نیست، چه چیزی می‌جوشد!

حالا این روز‌ها رسانه‌های اصلاح‌طلب تلاش می‌کنند از او بنویسند تا فراموش نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه آفتاب یزد، روز گذشته با تیتر «حسن روحانی در استراحت مطلق!» درباره او و نبودنش نوشت و کجا بودن حسن روحانی را «مهم‌ترین» سؤال روز‌های اخیر رسانه‌ها دانست!

آفتاب یزد برای پروپیمان کردن گزارش ساختگی‌اش حتی از نوشتن شایعات کف خیابانی پیرامون روحانی دریغ نکرده است؛ شایعاتی که معلوم نیست جز تحریریه این روزنامه در کجا به گوش خورده است: «برخی می‌گویند رئیس‌جمهور سابق حالا برای استراحت به اتریش رفته و در کنار دخترش به سر می‌برد، عده‌ای نیز بر این اعتقادند که دلخوری‌های حسن روحانی سبب شده تا این روز‌ها منزوی شده و کنج عزلت بگزیند.»

‌این روزنامه را تا جایی پیش رفته که می‌نویسد «حتی شایعاتی در خصوص تماس‌های او با یارانش برای کوهپیمایی که مورد اجابت واقع نشده هم مطرح است.» گویی خاله بازی است!

اما بعد حرف اصلی‌اش را می‌نویسد: «هرچند این شایعه وجود دارد که حسن روحانی یکی از گزینه‌های ریاست بر مجمع تشخیص مصلحت نظام است، اما تاکنون حکمی برای او صادر نشده و آخرین حضور او در مجمع به حدود پنج ماه قبل از فوت مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی برمی‌گردد.»

پیش‌تر نوشته بودیم که اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند نام روحانی را به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کنند، اما او جزو گزینه‌ها قرار نگرفته است.

علی‌محمد نمازی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: «ما هم از آقای روحانی بی‌خبر هستیم و ظاهراً ایشان در حال استراحت مطلق هستند! همان زمانی هم که ایشان رئیس‌جمهور بود، اگر مجبور نبود حرفی نمی‌زد و در ملأ عام حاضر نمی‌شد... همان زمان ریاست جمهوریشان هم پر هیاهو نبودند و زیاد مورد سؤال خبرنگاران قرار نمی‌گرفتند بنابراین به نظر می‌رسد غیبت ایشان در حال حاضر بر گرفته از شخصیتشان باشد و طبیعی است.»

البته محمدعلی نمازی شاید قصد مزاح داشته؛ چه آنکه روحانی معمولاً هفته‌ای چندین سخنرانی با مقادیری قابل توجه از جنجال و حاشیه و توهین و تهمت به منتقدان داشت و سخنرانی‌های روحانی را می‌توان به عنوان یکی از دلایل برهم خوردن امنیت روانی جامعه طی هشت سال گذشته دانست.

نمازی با اشاره به نظرات مختلف درباره نقش دولت روحانی در موضوعات مختلفی همچون واردات واکسن، عضویت ایران در پیمان شانگ‌های و نیز عضویت روحانی در مجمع تشخیص مدعی شده که «مردم از آقای روحانی انتظار دارند که توضیح بدهد و آن‌ها را در جریان اتفاقاتی که افتاده قرار بدهد.» واقعاً این روز‌ها مردم منتظر شنیدن توضیحات از روحانی هستند؟ یا ترجیح می‌دهند هشت سال گذشته را یادشان برود و برای همین هم اصلاح‌طلبان دنبال زنده کردن یاد رئیس‌جمهور سابق هستند؟

منبع: روزنامه جوان

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه های اصلاح طلب دولت روحانی حسن روحانی رئیس جمهور روز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط‌ عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی امروز و در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر برخی حواشی و اظهارات مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون وضعیت پرداخت‌ها در حوزه نمایش خانگی اظهار کرد: به طور کلی تنظیم‌گری در این حوزه شامل اقتصاد و وضعیت مالی پروژه‌های تولیدی هم می‌شود.

وی افزود: سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر علاوه‌بر وظیفه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی، وظیفه  تنظیم‌گری و نظارت بر فرایندهای اقتصادی این حوزه را نیز برعهده دارد.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه فرایندهای اقتصادی در حوزه نمایش خانگی باید به گونه‌ای باشد که فعالان خرد در این حوزه هم بتوانند فعالیت کنند گفت: ساترا در حال بررسی این موضوع است و نتایج بررسی‌های ساترا و برنامه‌هایش جهت اقدام لازم، ارائه خواهد شد. ‌جبلی همچنین درباره نحوه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی عنوان کرد: با ریل‌گذاری قانونی درستی که انجام شده سازمان صداوسیما از طریق ساترا موظف به نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در حوزه نمایش خانگی است و فضای همکاری و تعامل نسبتا خوبی بین تهیه‌کنندگان،  سکوها و ساترا وجود دارد.

وی تأکید کرد که البته برای جلوگیری از تخلفات احتمالی باید آیین‌نامه‌ها و قوانین تکمیلی به کمک حوزه تنظیم‌گری بیایند و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.

رئیس رسانه ملی درخصوص عملکرد رسانه ملی در پوشش خبری عملیات وعده صادق گفت: از لحظات اولیه شروع این عملیات و براساس آمادگی‌های ایجاد شده و برنامه‌ریزی‌های قبلی و تقسیم وظایف میان حوزه‌های مختلف محتوایی سازمان، عملیات گسترده رسانه‌ای پوشش جامع این عملیات غرورآفرین آغاز شد.

وی از پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته این عملیات سخن گفت و اظهار کرد: شبکه‌های مختلف صداوسیما، حوزه خبر و نیز شبکه‌های برون‌مرزی متناسب با وظایف تعریف‌شده به پوشش جامع تصویری، اطلاعاتی و تحلیلی این عملیات پرداختند که این روند تا کنون هم در برنامه‌های مختلف ادامه دارد. ‌

جبلی پوشش عملیات وعده صادق و نیز اقدام فوری و مؤثر صداوسیما در پوشش حادثه صبح جمعه گذشته در اصفهان را مصداق روشن به دست گرفتن «روایت اول» در رویدادهای مهم دانست و گفت: آثار و نتایج این حضور فوری و مؤثر رسانه ملی مبتنی بر آمادگی‌های قبلی، در جریان‌سازی و تأثیر بر افکار عمومی داخلی،  منطقه‌ای و بین‌المللی و در درون رژیم صهیونیستی مشهود است.

دیگر خبرها

  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟