Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسب گرامی داشت آغاز هفته دفاع مقدس از ایثارگران جزیره کیش تقدیر کرد
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، صبح پنجشنبه یکم مهر در جلسه تقدیر از ایثار گران این منطقه، گفت: امنیت و آرامش حاکم بر جامعه را مدیون خون شهدا و از خود گذشتگی ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آهنگران تاکید کرد: با ترویج فرهنگ ایثار گیری در سطح جزیره کیش می توانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
محمد ثاقب فرد سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این خصوص عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس دل ها و احساسات حاکم بر منطق و عقلانیت هست و این مهم در جامعه شور و نشاط وصف نا شدنی را ایجاد کرده است.
وی افزود: مسئولان باید رویدادهای دفاع مقدس را بنا و الگویی در عملکرد و رفتار خود قرار دهند.
سرهنگ نظری نماینده فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس نقش مهم و ارزشمندی در صیانت از عزت مردم ایران ایفا کردند، گفت: امنیت و آسایش امروز جامعه را مدیون خون شهدا و از خود گذشتگی جانبازان و آزادگان هستیم.
همچنین 5 تن از ایثار گران حاضر در این نشست به نمایندگی از دیگر ایثار گران، پس از روایت کردن خاطرات هشت سال دوران جنگ تحمیلی با اهدا لوح تقدیر، تجلیل شدند.
گفتنی است سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد كیش، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش، فرماندهان و نمایندگان نیروهای نظامی و انتظامی در این جلسه حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد کیش دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، صادق بوستانی صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

بوستانی با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس بررسی‌هایی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر به عمل آمد متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن کجی به مردم استان می‌باشد.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار ما این است با توجه به تأکیدات ریاست محترم جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

کد خبر 6086027

دیگر خبرها

  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش
  • روسیه یک منطقه دیگر دونتسک را آزاد کرد