Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@01:17:29 GMT

تکذیب ممنوعیت سفر با خودروی شخصی به مشهد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۵۵۶۰

تکذیب ممنوعیت سفر با خودروی شخصی به مشهد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد قانعی‌نژاد در خصوص ممنوعیت سفر خودروهای شخصی به مشهد در دهه پایانی صفر اظهار کرد: هنوز ممنوعیت سفر خودروهای شخصی غیربومی به مشهد در دهه پایانی صفر به پلیس‌راه خراسان رضوی ابلاغ نشده و تصمیم قطعی در این باره گرفته نشده است.

وی افزود: روش کار این است که دانشگاه علوم پزشکی مشهد به استانداری خراسان رضوی اطلاع‌رسانی کند که چنین تصمیمی گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استانداری نیز جلسه‌ای تحت این عنوان برگزار می‌کند و در یک ستاد استانی تصمیم‌گیری خواهد شد که آیا ممنوعیتی برای ورود خودروهای شخصی اعمال بشود یا نشود. این جلسه هنوز برگزار نشده و تصمیمی گرفته نشده است.

جانشین‌ رییس پلیس‌راه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اگر بحث محدودیت در ورود خودروهای شخصی غیربومی است که در حال حاضر ورود خودورهای شخصی به تمام شهرهای نارنجی و قرمز با محدودیت روبرو بوده و خودروهای غیربومی به محض ورود به این شهرها به ترتیب ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومان جریمه خواهند شد، اما برای ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی که همانند ۵ روز آخر مرداد رخ داد و پلیس در مبادی ورودی استان و شهر مستقر شد، هنوز تصمیم‌گیری نشده است.

همچنین علی اصغر حسنی، رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص انتشار خبری از قول او در رسانه‌ها مبنی بر ممنوعیت سفر خودروهای شخصی غیربومی در دهه پایانی صفر به ایسنا گفت: در این خصوص مصاحبه‌ای نداشته‌ام و نمی‌دانم چگونه این مصاحبه منتشر شده است.

این در حالی است که صبح امروز خبری مبنی بر محدودیت سفر خودروی‌های شخصی غیربومی به مشهد از اربعین حسینی تا شهادت امام رضا(ع) به نقل از علی اصغر حسنی، رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شده بود.

پربیننده ترین قیمت جدید تور ارمنستان (هوایی) + جدول ورود خودروهای غیربومی به مشهد ممنوع شد؟ ماجرای فیلم اعزام زائران اربعین با هواپیما نظامی چه بود؟ ادامه ممنوعیت ورود به مازندران حتی با پایان تابستان جزییات پیش‌فروش اتوبوس‌ های اربعین برای بازگشت زائران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: منع تردد خودروهای شخصی ورود خودروهای شخصی غیربومی ممنوعیت سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از افرادی که در سامانه ثبت نام کردند، منتظر هستند خودرو مورد علاقه‌شان وارد شود و به همین دلیل تاکنون از ۳۰ هزار نفر که در سامانه بودند، ۱۵ هزار نفر خودروی خود را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۳ تا ۱۴ هزار خودرو در سامانه عرضه شده که افراد هم آن‌ها را انتخاب کردند، تصریح کرد: در حال حاضر خودروهای زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودروها فقط منتظر توافق‌های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

ضیغمی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودروهای برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد
  • EV2؛ خودروی مقرون‌به‌صرفه‌ کیا آماده رقابت با تسلا می‌شود
  • تکذیب ورود قطار ترانزیتی از افغانستان به شبکه ریلی
  • تکذیب ورود قطار ترانزیتی از افغانستان به شبکه ریلی ایران
  • چین کمر تسلا را شکست/ حراج خودروهای تسلا برای ماندن در بازار