Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز ضمن تشریح فعالیت‌های سپاه امامت در هفته دفاع مقدس، گفت: در این ایام، بیش از ۳۰ برنامه محوری شاخص در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل با بیان این‌که زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی، بایستی با جدیت دنبال شود، افزود: هر چقدر که ما در تشریح دستاوردهای انقلاب و تشریح خاطرات جنگ و دفاع مقدس کوتاهی کنیم، در مقابل دشمنان با پمپاژ اطلاعات غلط، در صدد تخریب و تحریف انقلاب شکوهمند اسلامی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ایام هفته دفاع مقدس امسال هم بنا داریم که مثل سال‌های قبل، برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های فرهنگی و هنری، ورزشی، خاطره گویی، افتتاح نمایشگاه و ... ، برگزار کنیم.

وی در تشریح جزئیات این برنامه‌ها، گفت: برنامه‌های امسال با برگزاری یادواره شهدا در مجتمع علامه امینی جعفری در روز اول آغاز خواهد شد.

پوراسماعیل ادامه داد: رژه موتوری، یادواره شهدای دفاع مقدس، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس، افتتاح نمایشگاه فرهنگی، همایش و نشست صمیمی با رزمندگان و پیشکسوتان و افتتاح مسابقات ورزشی بین پادگانی، از برنامه‌های دومین روز هفته دفاع مقدس است.

وی با بیان این‌که یادواره شهدای کارگری در شرکت پگاه تبریز، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در سردرود، یادواره شهدای آبروی محله در شهرک اندیشه و یادواره شهدا در مسجد امام خمینی خطیب در سومین روز هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد، افزود: در چهارمین روز هم یادواره شهدا در پژوهشسرای ناحیه سه تبریز، نشست صمیمی با پیشکسوتان جهاد و شهادت در حسینیه خسروشهر، فینال مسابقات جام شهدای مدافع حرم و رزمایش کمم مومنانه برگزار خواهد شد.

وی، خاطره گویی و روایتگری دفاع مقدس، کلنگ زنی دو باب خانه محروم، یادواره شهدای مایان، خسروشهر و باسمنج، مسابقه فوتسال بین پایگاهی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس را هم از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در روز پنجم عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در ادامه برگزاری مراکز ایستگاه سلامت، اقتدار رزمی کاران بسیج در پارک مهر ولایت اندیشه، یادواره شهدا و روایتگری دفاع مقدس در مسجد شهدای خلجان با سخرانی نورالدین پسر ایران را از برنامه‌های روز ششم هفته دفاع مقدس ذکر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه امامت تبریز، وی افزود: با برگزاری اردوی جهادی، اکران فیلم تنگه ابوغریب، افتتاح خانه محروم در منطقه مایان، برگزاری مسابقه فوتسال بین پایگاهی و یادواره شهدای اسپیران در روز هفتم، برنامه‌های سپاه ناحیه امامت تبریز در هفته دفاع مقدس امسال، به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سپاه ناحیه امامت تبریز هفته دفاع مقدس افتتاح نمایشگاه یادواره شهدای یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند