Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:30:43 GMT

زنده شدن زن مُرده پس از ۴۵ دقیقه! + فیلم

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۵۶۹۶

زنده شدن زن مُرده پس از ۴۵ دقیقه! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن آمریکایی که مرگش در بیمارستان به تایید پزشکان رسیده بود در اتفاقی باورنکردنی دوباره زنده شد. «کتی پَتِن» که مرگش از نظر پزشکی محرز شده بود ۴۵ دقیقه بعد زنده شد. این اتفاق در بیمارستانی رخ داد که دختر این زن نیز در همین بیمارستان در میانه یک زایمان ۳۹ ساعته طولانی به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب به خانم کتی که اهل مریلند ایالات متحده آمریکا است شانس دوم برای زندگی داده شد. کتی در زمین گلف بود که تماسی را از طرف دخترش «فیفِر» مبنی بر انتقال به بیمارستان برای انجام زایمان دریافت کرد. او پس از رسیدن به مرکز پزشکی بالتیمور دچار حمله قلبی شد. کتی بلافاصله به اورژانس منتقل و پزشکان با انجام CPR تلاش کردند تا او را به زندگی بازگردانند.

بیشتر بخوانید

زنده شدن مرد هندی لحظاتی پیش از کالبد شکافی

با این حال پزشکان نبض او به سرعت از دست رفت. این مادربزرگ که دارای فشار خون و اکسیژن نداشت، از نظر بالینی مرده اعلام شد. در همین هنگام عمل سزارین اورژانسی روی دختر کتی انجام شد و در اتفاقی معجزه آسا پزشکان در بخش دیگر بیمارستان موفق شدند تا کتی را به زندگی برگردانند.

کتی در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی گفت: "این شانس دوم برای زندگی به من بود. من می‌خواهم به هر نحوی شده از همه لحاظ فرد بهتری در زندگی ام باشم و برای هر دقیقه‌ای که دوباره به من ارزانی شده سپاسگزار هستم."

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زنده شدن اتفاق عجیب اخبار حوادث زنده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ مدیرکل فرودگاه‌های استان از برقراری پرواز اردبیل - مشهد از ۱۴ اردیبهشت خبر داد و گفت: این پرواز‌ها جمعه هر هفته به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد - اردبیل – مشهد، توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می‌شود.
محمد قصابی افزود: نخستین پرواز ۱۴ اردیبهشت انجام میشود و در صورت استقبال برای افزایش تعداد این پرواز‌ها اقدام می‌کنیم.
وی گفت: هواپیمای BAE با شماره پرواز ۱۰۹۸ ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه فرودگاه اردبیل را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ترک می‌کند و ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین می‌نشیند.

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها ده‌ها نفر را در بیمارستان ناصر زنده به گور کردند
  • کشفی تازه و متفاوت از تصور پیشین درباره مرز میان مرگ و زندگی
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • ۱۴ سال پرستاری از جانبازی که بی‌نام و نشان بود