Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ حاجیان، رئیس پلیس اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: کشف کالا‌های ضدفرهنگی ۱۵۸ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین کشفیات لوازم خانگی قاچاق نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۱۶ درصد افزایش یافته است.

به گفته رئیس پلیس اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قزوین، ۵ هزار و ۶۷۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شده است که این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه ۱۵ درصد رشد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین کشفیات تلفن همراه قاچاق نیز ۳ هزار و ۱۶۷ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ حاجیان خاطرنشان کرد: کشفیات موتورسیکلت ۱۴ درصد، پوشاک ۷۴۶ درصد، دخانیات ۱۶۰ درصد، توتون هزار و ۱۷۶ درصد، دام ۷۶ درصد و فرآورده‌های جنگلی نیز ۸۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: ۳۴۴ فقره پرونده قاچاق کالای زیر صد میلیون تومان بررسی شده است.

رئیس پلیس اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قزوین با بیان اینکه پرونده‌های قاچاق کالا تا ۵۰۰ میلیون تومان ۱۵ درصد کاهش یافته است، تصریح کرد: متأسفانه پرونده کالا‌های قاچاق بالای ۵۰۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

وی افزود: پرونده‌های بالای یک میلیارد تومان هم بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ حاجیان با بیان اینکه ۴۵ خودروی شوتی بر توقیف شده اند، گفت: سه شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا در دادسرا، برای رسیدگی به پرونده شوتی بر‌ها تشکیل شده است تا شوتی‌ها و اسکورتهایشان به شدت اعمال قانون شوند.

رئیس پلیس اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قزوین با بیان اینکه ارزش ریالی تمامی کالا‌های مکشوفه ۲۵۸ میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال است، گفت: در این زمینه ۴۱۹ متهم دستگیر شدند که نسبت به سال قبل ۱۳ درصد کاهش دستگیری داشتیم.

وی افزود: سوخت‌های قاچاق کشف شده نیز باید سریعاً از سوی شرکت نفت تعیین تکلیف شود چرا که نگهداری آن‌ها بسیار خطرناک است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کشف کالای قاچاق پلیس اقتصادی درصد افزایش استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: همزمان با ایام پایانی فروردین ماه سال جدید طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان کرمان، در مجموع ۷۰ دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آن‌ها انواع کالای قاچاق، شامل: فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالا‌های اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیاردو ۵۳۱ میلیون ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص، ۱۱۹ فقره پرونده برای ۱۲۴ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالا‌ها را داشتند، تشکیل و تحویل مراجع قضایی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟
  • چرا حقوق و مالیات‌ها در کشور متناسب نیست؟
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • رشد ۱۰ درصدی حمل بار و کالا در جاده‌های استان قزوین
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش