Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور پوشش حداکثری هزینه‌های درمانی خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه کشور، صندوق اعتباری هنر همچون سالیان گذشته خدمات بیمه تکمیلی اعضاء خود را از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ تا ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ارائه می دهد.

به گزارش ایران آتلاین، ثبت نام بیمه تکمیلی در یک مرحله (بدون تمدید) به مدت ۱۰ روز از تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ لغایت ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ از طریق وب سایت صندوق؛ به ‌نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

honarcredit.ir انجام خواهد شد.
با توجه به افزایش تعرفه های ارائه خدمات درمانی که از سوی شرکت های بیمه گر مورد تأیید بیمه مرکزی (بطور میانگین با حداقل ۶۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته) اعلام شد، صندوق اعتباری هنر در راستای دستور مقام عالی وزارت و بمنظور حمایت از اعضای تحت پوشش، حداکثر تلاش خود را به کار گرفته است تا بیشترین خدمات با کمترین هزینه برای اعضاء منظور شود. بنابراین مصوب شد، نسبت به سال گذشته، هیچ گونه افزایش قیمتی در سهم حق بیمه پرداختی اعضا در قرارداد ۱۴۰۰_۱۴۰۱ اعمال نشود.
خدمات بیمه درمان تکمیلی در قالب ۳ طرح (امید، آرامش و رفاه) ارائه می شود. براین اساس همچون سال گذشته مبلغ پرداختی سهم اعضا به ازاء هر نفر برای طرح امید ۱۳۰ هزارتومان، طرح آرامش ۵۰۰ هزارتومان و طرح رفاه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.
متقاضیان می توانند با انتخاب یکی از طرح ها، افراد تحت تکفل خود را نیز در همان طرح ثبت نام نمایند.
همچنین سرپرستان خانوار (بیمه شده اصلی) با پرداخت مبلغ ۹۵ هزار تومان از مزایای بیمه عمر و حوادث برخوردار می شوند که این مبلغ به حق بیمه سالانه بیمه شده اصلی اضافه می شود.
اعضای صندوق اعتباری هنر با پرداخت بخشی از حق بیمه، مشمول بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی خواهند شد و مابقی هزینه توسط صندوق، تأمین و پرداخت می شود.
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به افراد زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

به گزارش قدس خراسان، عباسعلی برونسی اظهار کرد: تعداد افرادی که در خراسان رضوی می‌توانند زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی قرار گیرند، رقمی بیش از ۸۰۰ هزار نفر است.

مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر خراسان رضوی با اشاره به افزایش ۴۳ درصدی حقوق مستمری بگیران این صندوق در دولت سیزدهم اضافه کرد: میزان افزایش در این بخش طی دولت‌های گذشته بین ۱۰ تا ۱۵ درصد بوده است.

وی جمعیت زنان بیمه شده تحت پوشش این صندوق را حدود ۱۸ درصد کل بیمه شدگان اعلام و اظهار کرد: این صندوق بیمه ، یک صندوق جوان است و براساس محاسبات تا سال ۱۴۲۲ هیچ بحرانی را مشابه بحرانهای سایر صندوقهای بیمه‌ای نخواهد داشت.

برونسی با اشاره به پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به بیمه‌شدگان تحت پوشش متقاضی در استان طی سال گذشته افزود: این میزان وام معادل ۱۰ درصد وامهای اعطا شده در کشور به بیمه شدگان تحت پوشش این صندوق است که بدون مراجعه و بدون ضامن به متقاضیان پرداخت شد که یکی از خدمات ویژه و منحصربه فرد این صندوق است.

مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر خراسان رضوی با بیان این که طی سال گذشته ۱۲ هزار و ۹۲۶ نفر بیمه شده جدید در خراسان رضوی جذب صندوق شده اند افزود: هم اکنون ماهانه ۲۲۰ میلیارد ریال حقوق به حساب ۱۷ هزار و ۸۹۳ مستمری‌بگیر این صندوق در استان پرداخت می‌شود.

وی گفت:اداره کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان خراسان رضوی رتبه سوم در جذب بیمه شده در کشور را طی سال گذشته کسب کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • اعلام جزییاتی از بیمه تامین اجتماعی اصحاب فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۳
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • بهره‌مندی ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از بیمه تأمین اجتماعی
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • بیش از ۲۲۹ هزار کشاورز خراسان رضوی زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به افراد زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان