Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، ایثارگران، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در این آیین حضور داشتند. 

هدف از برپایی این نمایشگاه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس و پاسداشت رشادت های مثال زدنی آنان است. 

این نمایشگاه به همت مدیریت اسناد و مدارک دفاع مقدس اداره ‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برپا شده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

۲۰ تصویر از اسناد منتخب نقش کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است. 

این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس امسال پذیرای بازدیدکنندگان است. 

۳۱ شهریورماه تا ۶ مهرماه هر سال به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. 

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و بیش از ۹ هزار جانباز تقدیم کرده است. 

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شهدا هفته دفاع مقدس یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شهدا بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شهدا هفته دفاع مقدس یاسوج کهگیلویه و بویراحمد دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ اثر هنری از  ۷۲ هنرمند استان خوزستان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

حمید صادق جولا افزود: درخت کُنار (سدر) در خوزستان به عنوان عنصری تاریخی یکی از مولفه‌های احیا و تقویت هویت فرهنگی در این استان است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف حمایت از ارزش‌های محیط زیستی و زیبایی‌شناسی درخت کُنار در استان خوزستان و با همکاری  انجمن هنر‌های تجسمی، شهرداری و  سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری دزفول برپا شده است.

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول اظهار کرد:در پایان نمایشگاه به هنرمندان، گواهی معتبر و به بازدید کنندگان یک اصله نهال کُنار اهدا می‌شود.  

دومین نمایشگاه گروهی نقاشی  کُنار، درخت زندگی   تا سوم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۹ الی ۲۲ در محل مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول آماده بازدید علاقمندان است.

 

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» بازنگری و به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت