Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهزاد علیزاده روز پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از زیرساخت های گردشگری سد سیمره اظهار داشت: ساکنان بدره برای انجام امور اداری به شهرستان های همجوار مسافرت می کنند که این موضوع باعث بروز مشکلات و صرف هزینه های مالی و زمانی برای مردم می شود.

وی افزود: احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان بدره که مجوز ساخت آن نیز اخذ شده از دیگر خواسته های مهم مردم این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده با گله مندی از بانک های عامل تاکید کرد: بانک ها در پرداخت تسهیلات با بخش خصوصی و سرمایه گذاران همکاری نمی کنند و ضعف در زیرساخت ها موجب دلسردی و عدم رغبت سرمایه گذاران می شود.

رییس جهاد کشاورزی شهرستان بدره هم گفت: سه ایستگاه پمپاژ آب در عقبه سد سیمره نیازمند تامین اعتبار است که با تکمیل این ایستگاه ها یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی این شهرستان مشروب می شود.

هدایت فیلی یادآور شد: ۲۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل این طرح ها مورد نیاز است که باید با طرح موضوع در هیات دولت اعتبارات ملی برای این ایستگاه های پمپاژ در نظر گرفته شود.

مدیرکل میراث فرهنگی،  گردشگری و صنایع دستی استان ایلام هم گفت: سه طرح گردشگری در پیرامون سد سیمره در دست اجرا و پیگیری است که شامل مجموعه های گردشگری و تفریحی تنگه کافرین و جاده للار و احداث پل معلق است‌.

عبدالمالک شنبه زاده افزود: مهمترین مشکل بهسازی جاده های دسترسی است که باید مورد بازنگری و تامین اعتبار قرار بگیرند.

در این بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قول مساعد داد موضوعات مطروحه به ویژه مساله ایستگاه های پمپاژ را در هیات دولت پیگیری و مطرح کند.

ادای احترام به شهدای گمنام و دیدار مردمی با برخی از شهروندان این شهر و استماع مشکلات آنها از دیگر برنامه های ضرغامی در شهرستان بدره بود.

برچسب‌ها ایلام عزت الله ضرغامی سفر استانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام عزت الله ضرغامی سفر استانی ایلام عزت الله ضرغامی سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب

متصل نبودن یک خانه مسکونی به فاضلاب شهری سبب فرو نشست بخشی از یک ملک مسکونی شد.

صاحب خانه می‌گوید شاهد تخریب قسمتی از خانه تخریب بودیم و برای پیگیری موضوع نزد عسگری شهردار منطقه دو و سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اراک رفتیم.

عسگری گفت: علت نشست حیاط ملکی در خیابان رودکی، نشست و فروریختن چاه فاضلاب ملک مذکور است. البته قنات این محل ریزش نداشته است.

بیگی مدیر شرکت آب و فاضلاب شهر اراک با اشاره به قدمت بالای این ملک گفت: متاسفانه این ملک به فاضلاب شهری متصل نبوده و دچار فرونشست شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • ضرورت تثبیت هفته فرهنگی شمیرانات در استان تهران