Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ۲۰ هزار و ۷۲ متر از اراضی ملی در شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی و رامسر رفع تصرف و بیش از هزارمتر بنای احداث شده در اراضی این شهرستان‌ها قلع و قمع شد.

او افزود: اولویت دستگاه قضایی استان، رسیدگی سریع وهمراه با دقت به تضییع حقوق عامه در سطح وسیع و سازماندهی شده بویژه تخلفات صورت گرفته از سوی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در صدور مجوزات غیرقانونی و سوء جریان‌های اداری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام اکبری جنگل‌ها و مراتع را از منابع طبیعی با ارزش، اما با ظرفیت محدود دانست که بعنوان امانت در اختیار نسل کنونی قرار داشته و باید ضمن حفظ و نگهداری؛ آن را در اختیار نسل و و عصر‌های بعدی قرار داد.

او گفت: همه مسئولان و کارگزاران نهاد‌های اجرایی، نظارتی و قضایی باید دغدغه صیانت از اراضی ملی و انفال را داشته و با اطلاع از هرگونه سوء استفاده و تجاوز به این منابع ملی موضوع را با اختیارات حاصله پیگیری و همکاری‌های لازم را با دستگاه قضایی داشته باشند.

حجت الاسلام اکبری اجرای احکام قضایی را بسیار ضروری برشمرد و افزود: ماحصل و نتیجه همه اقدامات در جلوگیری از تغییر غیرمجار کاربری و تجاوز به اراضی ملی دراجرای احکام قطعی قضایی بوده و بر همه دستگاه‌های مجری اجرای حکم لازم است این احکام را برابر موازین قانونی تماما اجرا کنند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری مازندران زمین خواری ساخت و ساز غیرمجاز اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ هکتار اراضی‌ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد

اسماعیل عبدالله‌وند رئیس اداره منابع‌طبیعی‌وآبخیزداری بوکان گفت: این مقدار اراضی‌ملی توسط افراد سودجو، کشت شده بود که با تلاش ماموران یگان حفاظت این اداره و همکاری دستگاه‌قضایی و نیروی‌انتظامی از متصرفان بازپس‌گیری شد.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از تصرف دوباره این مقدار اراضی بیش از ۲۵ کیلومتر از این محوطه با استفاده از ادوات مختلف پی‌کنی و با استفاده از حفاری جداسازی شد.

رئیس اداره منابع‌طبیعی‌وآبخیزداری بوکان با قدردانی از دستگاه‌های نظامی و انتظامی به ویژه دستگاه قضایی این شهرستان افرود: امیدواریم با مشارکت همه آحاد جامعه و نهاد‌های دولتی از عرصه‌های‌ملی بیش از پیش با مشارکت مردم حفاظت و صیانت کنیم.

عبدالله‌وند ادامه داد: تلفن ۱۵۰۴ یگان حفاظت در این شهرستان به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های‌مردمی برای جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی‌ملی توسط سودجویان و متصرفان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است
  • ۵۰ هکتار اراضی‌ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد
  • ۵۰ هکتار اراضی ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد
  • با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم ؛ انتقاد صریح اژه ای از برخی احکام قضایی   | ویدئو
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری