Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمار از اینکه به لوکاس پاکتا مهاجم برزیلی لیون، به خاطر یک دریبل کارت زرد داده اند، عصبانی است.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته نیمار با پاس گل دقیقه 94 خود کمک کرد پی اس جی در زمین متز پیروز شود. بازی 1-1 دنبال می شد که ستاره برزیلی پاس خوبی به اشرف حکیمی داد تا او بتواند گل پیروزی بخش را بزند. لیون هم توانست تروا را 3-1 مغلوب کند و در این بازی لوکاس پاکتا ستاره برزیلی سابق میلان یکی از گل ها را زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دقیقه 93 بازی و به خاطر اینکه قصد داشت بازیکن مقابلش را درییل رنگین کمانی بزند، از داور بازی کارت زرد گرفت. او معتقد بود توپ به دست بازیکن حریف خورده ولی داور اوت گرفت و به پاکتا هم کار داد تا باعث حیرت او و هم تیمی هایش شود.

 

 

 

 

نیمار در پی این اتفاق در استوری اینستاگرامش عصبانیت خود را نشان داد و نوشت:« این صحنه بسیار غم انگیز بود؛ دادن کارت زرد به خاطر یک دریبل. مهم نیست چه زمانی و در چه زمینی دریبل می زنید. فصل قبل به من برای چنین حرکتی کارت دادند و امسال نوبت پاکتا بود.

صادقانه بگویم که دلیل این اخطار را درک نمی کنم. ژوگو بونیتو(اصطلاح برزیلی فوتبال زیبا) را می کشند در حالی که تا زمانی که می توانید، باید از فوتبال تان لذت ببرید.»

 

 

 

پاری سن ژرمن لیون نیمار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن لیون نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته بعد از بازی تراکتور - سپاهان که در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد، کمیته انضباطی احکام مربوط به این مسابقه را اعلام و کاپیتان تیم تبریزی را هم توبیخ کرد.

بر این اساس، شجاع خلیل‌زاده به دلیل آنچه رفتار غیر ورزشی قلمداد شده، توبیخ شده که کمترین میزان حکم انضباطی است که می‌تواند علیه بازیکنی صادر شود.

شجاع در پایان این بازی درگیری لفظی کوتاهی با ژوزه مورایس داشت که البته او در میکسدزون از مورایس به‌خاطر این درگیری عذرخواهی کرد.

دیگر خبرها

  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟
  • شاهکار زنان چلسی: بارسا بعد از پنج سال در خانه باخت!