Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورود خودروهای بدون مجوز حتی با پایان یافتن تابستان همچنان به مازندران ممنوع است.

به گزارش ایمنا، سرهنگ عبادی با بیان اینکه محدودیت‌های تردد کرونایی همچنان در استان برقرار است، گفت: مأموران مستقر در مبادی ورودی مازندران، با اقدامات کنترل در حوزه محدودیت تردد همچنان مشغول انجام وظیفه هستند.

وی افزود: فقط خودروهای دارای مجوّز از استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا اجازه ورود به مازندران را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عبادی افزود: ۲۷۳ خودرو در مبادی ورودی استان در ۲۴ ساعت گذشته جریمه شدند و ۱۸۶ خودرو هم به مبدا برگشت داده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ۱۲۰ هزار و ۵۱۶ خودرو از آغاز امسال تاکنون در مبادی ورودی مازندران جریمه کرونایی شده و در این مدت ۸۰ هزار و ۲۸ خودرو هم به مبدا بازگشت داده شدند.

وی به رانندگان خودروهای پلاک غیربومی توصیه کرد: از سفر به استان بدون مجوّز قانونی خودداری کرده، زیرا با اِعمال قانون و بازگرداندن خودرو به مبدا موجه می‌شوند.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد خودروها هم اکنون در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر عادی و روان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 524245

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ادامه ممنوعیت ورود به مازندران ممنوعیت سفر به مازندران محدودیت های تردد در محورهای مازندران منع تردد در محورهای شمالی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود به کنگره فلسطین برلین علیه وزیرسابق یونانی

در جریان ممنوعیت کنگره فلسطین در برلین که منجر به اعتراضات صدها نفر شد پلیس آلمان همچنین ممنوعیت ورود برای "یانیس واروفاکیس"، وزیر دارایی سابق یونان به عنوان سخنران برنامه ریزی شده برای این کنگره را اعمال کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "دی سایت"، در جریان ممنوعیت کنگره فلسطین در برلین، مقامات آلمانی همچنین ممنوعیت ورود "یانیس واروفاکیس"، وزیر دارایی سابق یونان را وضع کردند. خبرگزاری فرانسه به نقل از محافل امنیتی گزارش داد که به منظور جلوگیری از تبلیغات یهودی ستیزانه و ضد اسرائیلی در این مراسم چندین ممنوعیت ورود برای سخنرانان برنامه ریزی شده صادر شد. واروفاکیس نیز از این موضوع متاثر شده است.

روزنامه "هندلزبلات" آلمان در ابتدا اطلاعاتی را از محافل امنیتی در مورد این ممنوعیت ورود گزارش داد. به گفته این وزیر سابق یونانی وزارت کشور آلمان "ممنوعیت فعالیت" را علیه او صادر کرده بود - یعنی "منع هرگونه فعالیت سیاسی". واروفاکیس در پلتفرم ایکس نوشت این ممنوعیت حتی برای شرکت در رویدادهای آنلاین، به عنوان مثال از طریق شبکه زوم، صدق می کند. با این حال، طبق اطلاعات محافل امنیتی و بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه و هندلزبلات، در اینجا مسئله ممنوعیت ورود مطرح بوده است.

صدها نفر روز شنبه در برلین علیه ممنوعیت به اصطلاح کنگره فلسطین تظاهرات کردند. یک سخنگوی پلیس اعلام کرد که این اعتراضات حدود 1900 شرکت کننده داشته و در جریان این اعتراضات 9 نفر دستگیر شدند.

طبق اطلاعات پلیس، نیروهای این نهاد امنیتی با 900 نفر در محل حضور داشتند تا از حفاظت از تجمعات و اجرای ممنوعیت کنگره فلسطین اطمینان حاصل کند.

پلیس برلین کنگره جنجالی فلسطین را روز جمعه و اندکی پس از شروع آن متلاشی کرد. پلیس گفت که سازمان دهندگان یک سخنران را به این کنگره آوردند که از فعالیت سیاسی منع شده بود. پلیس این رویداد را پایان داد و همچنین ممنوعیت را در روزهای شنبه و یکشنبه اعلام کرد.

به گزارش «تاگس اشپیگل»، این سلمان ابو سیتا 86 ساله، فعال حامی فلسطین است که بنا بر گزارش ها پس از طوفان الاقصی جنبش مقاومت فلسطین حماس علیه اسرائیل در ماه اکتبر از این حمله حمایت کرده است قرار بود در این کنگره سخنرانی کند.

گروه ها و ابتکارات مختلف حامی فلسطین مردم را به این نشست بین المللی سه روزه با شعار «ما متهم می کنیم» دعوت کردند.

پس از انحلال "کنگره فلسطین" در برلین، سازمان دهندگان به شدت از اقدامات پلیس انتقاد کردند. در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز شنبه گفته شد که حقوق دموکراتیک تضعیف شده است.

محافل امنیتی همچنین گفتند که با هماهنگی مقامات امنیتی فدرال و ایالتی برلین، ورود چند فعال برجسته که می خواستند در کنگره شرکت کنند، ممنوع شده است.

به گفته یک سخنگوی پلیس، مقامات این خطر را دیدند که "این گونه سخنرانی های ضدیهودی، به توصیف آن ها خشونت آمیز و انکار هولوکاست می تواند در این مراسم تکرار شود." بنابراین انحلال کنگره اعمال شد.

کارشناس آلمانی: اسرائیل در معرض شکست در جنگ غزه استسفر صدر اعظم آلمان به چین با محوریت اوکرایننامه ضد اسرائیلی کارکنان دولتی آلمان به صدر اعظم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود سگ‌ به بوستان‌های تهران
  • ممنوعیت ورود سگ به بوستان‌های تهران
  • اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در مرکز مازندران
  • (ویدئو) افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی گران‌فروشی است
  • ممنوعیت ورود به کنگره فلسطین برلین علیه وزیرسابق یونانی
  • واردات خودرو در رفت و برگشت ۱۰۶ ساله/ ۲۰ هزار خودرو در انتظار ورود به کشور
  • گرانی در بازار خودرو ادامه دارد؛ پژو پارس به ۹۰۵ میلیون تومان رسید | جدول قیمت روز خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید
  • ورود خودروهای برقی محدوده طرح ترافیک را عوض می کند!
  • کشف ۲ خودرو لندکروز قاچاق در نور
  • مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران