Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- به مناسبت هفته دفاع مقدس  از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان یگان‌های  تابعه قرارگاه منطقه شمال شرق نزاجا تجلیل به عمل آمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، امیر سرتیپ رضا آذریان، فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق در جمع خانواده معظم شهدا و ایثارگران اظهارداشت :امروز اگر نظام جمهوری اسلامی ایران به لحاظ نظامی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد از برکت خون شهیدان و ایثارگران است و امنیت امروز را مدیون شهدای گرانقدر کشورمان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون بنا به فرمایش مقام معظم رهبری همانند مولای متقیان حضرت علی علیه السلام در عین مظلومیت بسیار قوی هستیم ولی دفاع همچنان باقی است و به همین منظور باید روز به روز بر ارتقای توان دفاعی خود بیفزاییم .

عطرافشانی گلزار شهدا در گرگان همزمان با هفته دفاع مقدس+ تصاویرزمزمه جنگ-7| امام خامنه‌ای: علت ایجاد دفاع مقدس، ترس قدرت‌های جهانی از اثرگذاری انقلاب اسلامی بودفرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور: ‌آماده مقابله با هر تهدیدی علیه ایران هستیم / در اوج اقتدار قرار داریم

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در دوران جنگ مجاهدت و پایمردی و ایثارگری و از خودگذشتگی ،جنگ را تبدیل به دفاعی مقدس کرد و نیروی هوایی ارتش در روز دوم جنگ با 140 فروند هواپیمای جنگی به نیروهای بعثی قدرت ایران را به رخ دشمنان کشید.

حجت الاسلام معصومی، رئیس بنیاد شهید استان خراسان رضوی نیز اظهارداشت: بنا به فرمایش امام راحل جنگ باعث صادر شدن انقلاب ما به خارج شد و باعث شد هیبت و ابر قدرتی امریکا شکسته شود اما امروز دشمن با جنگ نرم تلاش می‌کند هویت ما را بگیرد لذا همه وظیفه داریم پایه‌های اعتقادی خود را تقویت کنیم و برای این مهم بهترین کار ادامه دادن راه شهدا و ایثارگران است.

گفتنی است در پایان این مراسم از ده نفر از خانواده‌های معظم شهدا ، جانبازان  ایثارگران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/281/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس شمال شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهدای شهرستان‌های دشتی، تنگستان و دشتستان که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل سالن شهدای فرهنگی خورموج برگزار شد گفت: شهرستان دشتی شهرستان علم و ادب و فرهنگ و قرآن است و ایثار و شهادت همواره از جایگاه ویژه‌ای در این شهرستان برخوردار بوده است.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: مردم شهرستان دشتی در عرصه دفاع مقدس حضوری چشمگیر داشتند و نیز در عرصه‌مبارزه مستقیم با آمریکا سردارانی فداکار از این شهرستان حضور داشتند و نام دشتی در حوزه‌های دفاع، ایثار و شهادت نامی پرآوازه است.

وی شهرستان دشتی را شهرستانی قرآنی دانست و گفت: آموزه‌های قرآنی موجب تقویت روحیه ایثارگری در سطح شهرستان بوده است.

وی اضافه کرد: نام ده سردار رشید شهرستان دشتی و چهارده شهید جاویدالاثر بر تارک این شهرستان می‌درخشد.

وی آوازه شهرستان دشتی را در دفاع از نظام و انقلاب سرآمد دانست و گفت: اولین شهید دانش آموز، اولین شهید پاسدار، اولین شهید روحانی، اولین شهید ترور و اولین شهید دفاع مقدس در سطح استان از شهرستان دشتی بوده‌اند.

وی گفت: مجموعه فرمانداری و مدیران شهرستان با تعامل سازنده با امام جمعه شهرستان در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه خدمت رسانی شایسته به مردم گام برمی‌دارد.

وی خواستار مساعدت ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت تهیه و ساخت مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی جهت معرفی آنان در عرصه‌های بین المللی شد.

کد خبر 6082061

دیگر خبرها

  • مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود
  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش