Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@12:58:05 GMT

نماز جمعه در ۶ شهر استان بوشهر برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۵۹۷۳

نماز جمعه در ۶ شهر استان بوشهر برگزار نمی‌شود

گروه استان‌ها- مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر از برگزاری نماز جمعه در ۱۹ شهر استان خبر داد و گفت: فردا ۲ مهرماه نماز جمعه در ۶ شهر از جمله مرکز استان بوشهر برگزار نمی‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با قدردانی از توجه مردم آگاه در رعایت شیوه‌نامه بهداشتی برای مقابله با کرونا اظهار داشت: روند ابتلا به کرونا در استان بوشهر کاهشی و سبب تغییر رنگ‌بندی و خارج شدن نقاط مختلف استان بوشهر از وضعیت پر خطر و خطرناک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با بهبود وضعیت و شرایط کرونایی زمینه برپایی نماز جمعه در برخی از شهرهای 25 گانه استان بوشهر فراهم شده است گفت: فردا 2 مهرماه نماز جمعه در بیش از 79 درصد شهرهای 25 گانه استان بوشهر برگزار می‌شود.

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با اشاره به برگزاری نماز جمعه در 19 شهر استان خاطر نشان کرد: با توجه به بهبود وضعیت و شرایط کرونایی، فردا 2 مهرماه نماز جمعه در 19 شهر استان بوشهر برگزار می‌شود.

بهمیاری از اقامه نشدن نماز جمعه در مرکز استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: فردا 2 مهرماه نماز جمعه در 6 شهر از جمله مرکز استان بوشهر برگزار نمی‌شود.

وی اضافه کرد: فردا نماز جمعه در شهرهای بوشهر، چغادک، عالیشهر، کنگان، سیراف و خارگ برگزار نمی‌شود که امید می‌رود با توجه به بهبود روزافزون وضعیت کرونایی هفته آینده نماز جمعه در این شهرها هم اقامه شود.

نماز جمعه کاشان فردا در مصلی بقیه‌الاعظم اقامه می‌شودفریضه نماز جمعه فردا در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شودنماز جمعه این هفته در سراسر استان کرمان برگزار می‌شود

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر از نمازگزاران در شهرهایی که نماز جمعه برگزار می‌شود خواست برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ضمن رعایت اصول بهداشتی از جمله استفاده مکرر از ماسک، مُهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند و بانوان نیز از چادر نماز مخصوص خود استفاده کنند.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهرماه نماز جمعه استان بوشهر برگزار برگزار نمی شود برگزار می شود شهر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: سوال پرسیدن در مورد جانشینم احمقانه است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا شب در دیداری حساس به مصاف دورتموند می‌رود. توماس توخل این بازی را فارغ از شرایط دو تیم در جدول بسیار حساس می‌داند و تاکید می‌کند که سه امتیاز این دیدار بسیار ضروری است.

غایبان بازی فردا؟

مانوئل نویر، الکس پاولوویچ، رافائل گریرو و ساشا بویی برای بازی فردا غایب هستند.

بهترین جانشین برای شما؟

سوال بعدی (با خنده). مطمئناً در جلسات و بحث‌ها در مورد جانشینم شرکت نخواهم کرد. این وظیفه مدیران باشگاه و سوال پرسیدن در این مورد از من اشتباه و شاید احمقانه است.

وضعیت تیم پیش از بازی فردا؟

وضعیت را در تمرین آخر ارزیابی می‌کنم اما چیزی که مشخص است این است که باید درکلاسیکر را ببریم. فارغ از وضعیت جدول این یک بازی بسیار حساس در بوندسلیگا است.

آمادگی کین؟

او دیروز به‌طور کامل با تیم تمرین کرد. وضعیت بسیار خوبی دارد و همه چیز خوب است. او فردا بازی خواهد کرد.

بازگشت کومان؟

او بازیکن بسیار مهمی برای ماست و اینکه دوباره می‌توانیم او را داشته باشیم عالی است. گنابری هم بازگشته است. وقتی گزینه‌های ما در خط حمله بیشتر باشند توانایی و قدرت تیم هم بیشتر می‌شوند.

انتظارات‌تان از دورتموند؟

من منتظر حریفی هستم که می‌خواهد پیروز شود. دورتموند در حمله بسیار خوب و انعطاف‌پذیر است. آنها می‌خواهند توپ را در اختیار داشته باشند. این چیزی است که ما فکر می‌کنیم. روحیه و جو خوبی در تیم وجود دارد. ما در بازی‌های اخیر در حمله خیلی خوب بوده‌ایم و می‌خواهیم فردا هم برنده شویم.

دیگر خبرها

  • ژاوی: از تلاش‌های باشگاه ممنونم اما می‌روم
  • توخل: سوال پرسیدن در مورد جانشینم احمقانه است
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در کرج
  • خطبه های آیت الله خاتمی در نماز جمعه تهران آغاز شد
  • نماز جمعه تهران آغاز شد
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران در استان بوشهر
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود