Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا،   محمدمهدی اسماعیلی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: با پیگیری های انجام شده و دستور رییس جمهور محترم به زودی تسهیلات بلاعوض و کم بهره از طریق صندوق اعتباری هنر در اختیار هنرمندان قرار می گیرد.

به گزارش ایرنا،  در ۱۸ماه گذشته بسیاری از بخش‌های فرهنگی هنری جامعه تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفتند و تمامی فعالیت‌ها تحت الشعاع قرار گرفت و رو به تعطیلی و نیمه تعطیلی رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش فرهنگ و هنر ایران از اسفندماه که شاهد شیوع کروناویروس در ایران بودیم تا اواخر اردیبهش‌ماه ۱۴۰۰ افزون بر ۹۰۰۰ میلیارد تومان خسارت دیده است که حجم قابل توجهی است.  

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اولویت اول خود را در دولت رسیدگی به عوارض ناشی از کرونا در حوزه فرهنگ و هنر عنوان کرده بود.  

برچسب‌ها محمد مهدی اسماعیلی ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد مهدی اسماعیلی ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد مهدی اسماعیلی ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام مهدوی‌مطلق ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بویراحمد افزود: هر چه در بحث ازدواج در مسئله جوانان خوب کار شود، معضلات و مشکلات اجتماعی کمتر می‌شود.

وی بیان داشت: راهبرد کلان کشور، جوانی جمعیت و جمعیت سازی است است اما با وجود مشکلاتی که جوانان در بحث ازدواج دارند این امر میسر نمی‌شود.

مهدوی مطلق اظهار داشت: دستگاه‌های دولتی ظرفیت خود را در اختیار ازدواج جوانان قرار دهند و تمامی دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی و دستگاهی اجرایی که دارای امکانات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه‌ها و هسته‌های مشاوره هستند، موظف‌اند با هماهنگی کمیته ساماندهی ازدواج، فضاهای مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجدالشرایط قرار دهند.

کد خبر 6087647

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد