Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتبال ایران در ۱۵ و ۲۰ مهرماه سال جاری به ترتیب مقابل امارات و کره جنوبی در ادامه رقابت‌های انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازی می‌کند.

ملی‌پوشان فوتبال ایران که در دو بازی ابتدایی خود مقابل سوریه و عراق به دو پیروزی متوالی رسیدند با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه A قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران با وجود عدم برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و ادامه بازی‌های باشگاهی در کشورهای اروپایی، تصمیم گرفته است اردوی کوتاه مدتی را برای بازی با امارات ترتیب دهد.

 

طبق برنامه کادر فنی تیم ملی ایران بازیکنان داخلی دهم مهرماه خود را معرفی می‌کنند تا پس از پشت سر گذاشتن تست کرونا، برای سفر به کشور امارات آماده شوند.

ملی‌پوشان یازدهم مهر ماه با پرواز اختصاصی راهی دبی امارات می‌شوند تا تمرینات خود را در آنجا آغاز کنند.

بازیکنان لژیونر نیز ظهر دوازدهم مهرماه به اردوی تیم ملی ایران ملحق خواهند شد تا در تمرینات این تیم برای دیدار با امارات شرکت کنند.

اردوی کوتاه مدت ملی‌پوشان پس از بازی با امارات ادامه پیدا می‌کند تا خود را برای دیدار با کره جنوبی در بیستم مهر ماه در ورزشگاه آزادی تهران آماده کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی سرمربی تیم ملی ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم صنعت نفت فردا پنجشنبه ۳۰ فروردین ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تیم فوتبال پرسپولیس تهران است.
هم اکنون زردپوشان آبادانی از ۲۳ بازی با کسب ۱۶ امتیار در مکان پانزدهم و پرسپولیس از ۲۳ بازی با کسب ۴۹ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی رقابت‌ها قرار دارند.

دیگر خبرها

  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • اوسمار ویه را: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران