Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@22:37:24 GMT

مهلت ثبت‌ نام وام ودیعه مسکن تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۶۰۵۶

مهلت ثبت‌ نام وام ودیعه مسکن تمدید شد

به گزارش جام جم آنلاین، پروانه اصلانی در گفتگو با فارس با اشاره به پایان مهلت ثبت نام متقاضیان برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن، بیان کرد: مهلت قبلی ثبت مستاجران در سامانه وزارت راه و شهرسازی برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن تا پایان شهریور‌ بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام مستاجران در سامانه تسیهلات ودیعه مسکن گفت: با توجه به اتمام مهلت ثبت نام، وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد تمدید مجدد زمان ثبت‌نام را به ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلت ثبت نام تسیهلات ودیعه مسکن تا آذرماه تمدید می‌شود

مدیرکل د‌فتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی افزود: این پیشنهاد در کارگروه مرتبط ستاد ملی مقابله با کرونا مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد‌ در جلسه آتی این ستاد تمدید مهلت ثبت نام مستاجران در سامانه تسهیلات ودیعه مسکن وزارت راه و شهرسازی تصویب شود.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی امکان ثبت نام تا چه تاریخی را برای مستاجران فراهم می‌کند؟ گفت: بر اساس جزئیات پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، مهلت تمدید ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه مسکن تا آذر 1400 در نظر گرفته شده است.

اصلانی با اشاره به آمار ثبت‌نام مردم در سامانه تسهیلات ودیعه مسکن گفت: بنابر آخرین آمار تاکنون 1 میلیون و 200 هزار نفر متقاضی ثبت‌نام‌ کرده‌اند و بر این اساس حدود 340 هزار متقاضی مدارک خود را بارگذاری و 17 هزار نفر تسهیلات ودیعه مسکن را دریافت کرده‌اند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ودیعه مسکن مستاجران تسهیلات ودیعه مسکن وزارت راه و شهرسازی تسهیلات ودیعه مسکن مهلت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: با هدف اجرای تفاهم‌نامه همکاری وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت، زمین‌های مستعد وزارت نفت در ۹ استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به این سازمان معرفی شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی تأکید کرد: در اجرای تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت زمین‌های مستعد ساخت مسکن در ۹ استان برای طرح نهضت ملی مسکن به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی شد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت افزود: نمایندگان وزارت نفت زمین‌های مازاد متعلق به این وزارتخانه در استان‌های خوزستان، قم، قزوین، کردستان، کرمانشاه، سمنان، مرکزی، بوشهر و هرمزگان را به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: موضوع این تفاهم‌نامه تولید و عرضه حداقل ۸۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور است.

سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد دیگر دستگاه‌ها شده که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است.

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی