Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی بیانیه‌ای ضمن تبریک به مردم یمن به مناسبت سالگرد انقلاب 21 سپتامبر یمن که از آن به عنوان «عید انقلاب آزادی و استقلال» یاد کرد، از پیروزی‌های جدید نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در مناطق باقی مانده در استان‌های البیضاء طی عملیات «فجر الحریه» خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته «المسیره»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که در عملیات فجر الحریه در درجه نخست، بقایای لانه‌های عناصر القاعده و داعش که با ائتلاف متجاوز به یمن در ارتباطند، هدف قرار گرفت. نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی 48 ساعت، بخش‌های «الصومعه» و «مسوره» و بخش‌هایی از «مکیراس» را آزاد کردند که مساحت کلی آن به 2700 کیلومتر مربع می‌رسد.

وی تصریح کرد: طی پیشروی نیروهای ما برای از بین بردن عناصر تکفیری ، هواپیماهای ائتلاف متجاوز بیش از 30 حمله را برای حمایت از این عناصر و جلوگیری از پیشرفت نیروهای ما انجام دادند. نیروی موشکی و پهپادی ما، 10 عملیات برای هدف قرار دادن مواضع دشمن طی این عملیات انجام داد. با این عملیات استان البیضاء به طور کاملا آزاد می‌شود.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود

محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه بواسطه عملیات وعده صادق یک پیام قوی به دشمنان ایران ارسال شده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران از حقوق و منافع خود دفاع خواهد کرد و هیچ گونه تجاوزی مسلماً بی‌پاسخ نخواهد ماند.   وی افزود: این عملیات، علاوه بر نشان دادن اراده ملت ایران، نشانه‌ای از قدرت و استقلالی است که این ملت براساس اعتقادات انقلابی خود، به دست آورده است.   نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: ما ایرانی‌ها، در دفاع از حقوق خود، با هیچ کس تعارف نداریم و همیشه آماده‌ایم تا با پاسخی متناسب امنیت و استقلال کشورمان را حفظ کنیم.   میرتاج الدینی گفت: ایران از تهدیدات بین‌المللی ابایی ندارد و در برابر هر گونه تهاجم و تجاوز، متحد و با نیروی اراده‌ی مردمی و حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح، به مقابله خواهد پرداخت.   این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه دفاع از حقوق ملت ایران تنها وظیفه دولت و نیروهای مسلح نیست، بلکه وظیفه همه ما به عنوان شهروندان ایرانی است، گفت: باید با همدلی در مقابل هر گونه تهدید و تجاوز، از دولت و نیروهای مسلح حمایت کنیم.   وی گفت: همانطور که رهبری فرمودند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.

دیگر خبرها

  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • تأثیرات راهبردی عملیات وعده صادق در سطح منطقه و جهان
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه