Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته (چهارشنبه) پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال آنژه و المپیک مارسی در رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه، مینی بوس حامل هواداران مارسی در راه بازگشت با یک دستگاه کامیون تصادف کرد که در این سانحه یک هوادار مارسی جان باخت و ۸ نفر دیگر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه مینی بوس طرفداران مارسی به دلایلی نامعلوم از پشت با یک کامیون برخورد کرد. در نتیجه این برخورد یکی از هواداران مارسی (متولد ۱۹۹۸) که در صندلی جلو نشسته بود، جان باخت. علاوه بر این، هشت نفر دیگر با شدت‌های مختلف مجروح و در بیمارستان بستری شدند.

به گفته پلیس راننده مینی بوس هوشیار بوده و تحت تاثیر نوشیدنی‌های الکلی نبوده است.

پابلو لونگوریا رئیس باشگاه مارسی امروز (پنجشنبه) به بیمارستان رفت تا جویای حال هواداران مصدوم شود.

مسابقه آنژه و مارسی که با تساوی صفر - صفر به پایان رسید، در داخل ورزشگاه نیز با اتفاقات تلخی همراه بود. بلافاصله پس از سوت پایان بازی، هواداران تیم میهمان با طرفداران میزبان درگیر شدند و ماموران در درگیری دخالت کردند. به گفته ژاک کاردوزا، مدیر روابط عمومی مارسی، این درگیری به دلیل تحریک هواداران آنژه رخ داد.

بیشتر بخوانید 

بازی‌های پر گل لوشامپیونه ادامه دارند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لوشامپیونه المپیک مارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی های هفته بیست و چهارم و لیگ برتر فوتبال ایران، پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم می‌روند.

دو تیم هوادار و پیکان معروف به این هستند که کنار بازیکنان باتجربه، بازیکنان جوانی را نیز معرفی می‌کنند و به زمین می‌فرستند که شاید نسل بعدی فوتبال ایران را تشکیل بدهند.

حالا برای این مسابقه، حمید مطهری، مربی تیم ملی ایران در ورزشگاه دستگردی تهران حاضر شده تا از نزدیک عملکرد این دو تیم تهرانی را زیر نظر بگیرد.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • کشته شدن ۱۴۰۰۰ کودک در غزه از آغاز جنگ تا کنون!
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • چگونه بیانیه‌نویسی در فوتبال ایران به پایان می‌رسد؟