Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران با اشاره به رویکرد مدیریت شهری مبنی بر شهروند محوری و مردم مداری در دوره جدید مدیریت شهری گفت: تداوم ارتباط با نظام پزشکی تهران بزرگ و انجام برنامه‌های مشترک به ارتقای سلامت شهروندان تهرانی کمک خواهد کرد.

به گزارش ایسنا علیرضا زاکانی در دیداربا محمد رئیس زاده - عضو هیئت مدیره نظام پزشکی تهران - بر تعامل جدی برای استفاده از ظرفیت ‌های جامعه پزشکی به منظور ارتقای سلامت مردم و بر ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به جامعه پزشکی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از فداکاری های جامعه پزشکی در مبارزه با ویروس کرونا بر ضرورت حفظ شأن و منزلت جامعه پزشکی و رفع نیازهای حوزه سلامت و رفع آن‌ها تاکید کرد.

زاکانی به برخی تفاوت ها میان میزان بهره مندی جامعه پزشکی در بخش دولتی و خصوصی اشاره کرد و گفت: تسهیل شرایط و ارائه خدمات به هر دو گروه لازم است.

در ادامه این دیدار رئیس زاده ضمن درخواست برای برگزاری جلسات مشترک بین حوزه سلامت شهرداری و نظام پزشکی تهران بزرگ، بر استفاده بیشتر از امکانات و فضاهای بهداشتی- درمانی شهرداری توسط اعضای نظام پزشکی تاکید کرد.

به گزارش سایت شهر، عضو هیات مدیره نظام پزشکی تهران پیشنهاد کرد با تشکیل کارگروه ‌های مشترک دائمی، شرایط بهبود کسب و کار جامعه پزشکی در تهران و رفع مشکلات آن ها فراهم شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران نظام پزشكي نظام پزشکی تهران جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های شهرداری را با مشارکت شهروندان پیش می‌بریم

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: تلاش می‌کنیم با مشارکت شهروندان پروژه‌ها را پیش ببریم تا توجیه اقتصادی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، میثم علی‌نقیان امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان اظهار کرد: مجموعه درآمد قلب تپنده شهرداری اصفهان بوده و پروژه‌های خرد و کلان سطح شهر حاصل زحمات همکارانم در مجموعه درآمد است.

وی با بیان اینکه با وجود مشکلات و مشقاتی که شهرداری با آن مواجه است، تاکنون پروژه‌های کلانی اجرا شده است، افزود: هرسال به‌طور میانگین بودجه شهرداری ۶۰ تا ۷۰ درصد افزایش پیدا می‌کند و با توجه به وجود تورم که نمی‌توانیم درآمدها را بر آن اساس افزایش دهیم، تمام تلاش شهرداری این است که بار هزینه‌ها بر دوش مردم نباشد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان تصریح کرد: توسعه و خدمات شهر را نمی‌توانیم کاهش دهیم، از طرفی هزینه‌ها افزایش خواهد داشت و در مقابل آن درآمدهای ما به‌طور مستقیم به مردم وابسته است، در نتیجه مجبور هستیم بری جبران از شیوه‌های جایگزین استفاده کنیم تا بتوانیم درآمدها را با مشارکت حداکثری مردم افزایش دهیم تا پروژه‌ها توجیه اقتصادی داشته باشد.

علی‌نقیان با بیان اینکه سال جاری تلاش می‌کنیم پروژه‌ها را با مدل‌های جدید به سودآوری برسانیم، گفت: در ابلاغ معاون جدید مالی و اقتصادی شهرداری نیز بر این موضوع تاکید شده است و تلاش می‌کنیم با مشارکت مردم پروژه‌ها را پیش ببریم، زیرا معتقدیم از طریق درآمدهای ساختمانی باید مردم در ساخت شهر دخیل باشند.

شیب افزایشی در هزینه‌ها، شهر را با مشکل مواجه می‌کند

وی با بیان اینکه شیب افزایشی در هزینه‌ها، شهر را با مشکل مواجه می‌کند، تاکید کرد: باید این موارد با اجرای مدل‌های مختلف کنترل شود، حتی در اتوبوسرانی مردم و سرمایه‌گذاران را درگیر کنیم، مجموعه دولتی بهره‌بردار خوبی نیست و باید به سمت برون‌سپاری خدمات برویم.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با تاکید بر اهمیت مولدسازی املاک خاطرنشان کرد: این املاک عوائد خوبی دارد، از جمله اینکه دو هزار میلیارد تومان از بودجه به مولدسازی اختصاص دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تراکم‌های ساختمانی با توجه به وضعیت بازار جوابگو نیست و تصمیم بر این است که در حوزه ساخت‌وساز بار را از دوش مردم برداریم، مولدسازی برای شهرداری و مردم جذاب است.

علی‌نقیان با بیان اینکه مقدمات صندوق‌های اشتراکی انجام شده و برای بهره‌برداری آماده است، افزود: شیوه‌های تأمین مالی در قالب تهاتر و مدل‌هایی که بتوانیم نقدینگی را کنترل کنیم، وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه یک دیپلماسی قوی را در مرکز نیاز داریم، گفت: شهرهای دیگر پیگیری‌های ویژه‌ای داشته‌اند، سال گذشته بودجه‌ای که در نظر گرفته شد، ۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت ۵۰ درصدی بود که با پیگیری‌ها به بیش از دو هزار میلیارد تومان رسید.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه عوارض آلایندگی و سایر عوارض‌ها در قانون پیش‌بینی شده است، اما آن‌طور که باید وصولی نداشته‌ایم و در دو سه سال اخیر با چالش‌هایی مواجه شدیم، تصریح کرد: مقدمات اوراق سپرده خاص فراهم شده است.

کد خبر 746153

دیگر خبرها

  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • اقدامات شهرداری برای ارتقای سلامت تهرانی‌ها | از طرح استعدادیابی سالمندان تا ترویج ازدواج و فرزندآوری
  • ۴۸ درصد دانش آموزان تهرانی اضافه وزن دارند | برپایی جشن بزرگ سلامت شهر در بوستان لاله
  • لزوم تعریف بسته‌های عملیاتی برای ادارات ایلام در حوزه سلامت
  • مردمی سازی سلامت، گامی به سوی جامعه‌ای سالم‌تر
  • آمار عجیب درباره چاقی بین دانش‌آموزان تهرانی؛ ۴۸ درصد آنها چاقند
  • وضعیت هولناک چاقی در بین دانش‌آموزان تهرانی
  • شیوع بی‌رویه چاقی بین دانش‌آموزان تهرانی ؛ ۴۸ درصد آنها چاقند | برگزاری مسابقه کاهش وزن در مدارس
  • پروژه‌های شهرداری را با مشارکت شهروندان پیش می‌بریم